Gå til innhold

Norway Rock Festival

espenta

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Tur hit vurderes sterkt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Veldig spent på headliner til lørdagen.

Skrevet

Nå syns jeg det snart er på tide å annonsere flere band. Headliner på lørdagen har vel vært klar en stund, så begynner å bli utålmodig nå.

Skrevet
Nå syns jeg det snart er på tide å annonsere flere band. Headliner på lørdagen har vel vært klar en stund, så begynner å bli utålmodig nå.

Hvilket band er det du sikter til nå?

Skrevet

Det jeg mener er at det virker som de allerede har booket headliner til lørdagen, og da syns jeg det snart er på tide at de annonserer det.

• 4 uker senere...
Skrevet

Kvinesdal er vel ikke så stort, så bør vel holde med det ;)

I morgen blir resten av bandene annonsert. Blir spennende å se hvem som blir headliner på lørdagen.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Hmm... Hadde forventet noe større enn det.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Da spørs det om man i det hele tatt gidder å dra nedover. Måtte være bare for Manowar i såfall.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Kunne tenkt meg å sett Nightwish igjen jeg, bare litt skuffende å se de som headliner. Men ja, Manowar er jo for så vidt verdt turen i seg selv.

Skrevet (endret)

Jeg så Nightwish både med og uten Tarja..etter-versjonen var faktisk helt OK, fordi Marco synger mye mere med powermetal-stemmen sin enn før. Og Anette er søt og mere ugrasiøs enn Tarja hele tiden skulle være.

Tarja måtte være sånn veldig diva-aktig i bevegelsene sine, mens Anette er mere rett-frem rock chick.

Endret av Bytex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...