Gå til innhold

XFX GeForce GTX 280 er prisen ok


kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer enn bare "OK"! Du har funnet det billigste GTX 280 som er til salgs! Ifølge prisguiden så ser jeg ikke noe under 2.7k, så om du skal kjøpe et skjermkort i 2000 klassen så hadde jeg så absolutt slått til med GTX 280 til den prisen der!

 

EDIT: skrev GTX 2800, lolol :p

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

Pastafarian:Sannheten er at et GTX280 har som regel ytelsestronen over HD4870 og HD4870 er dyrere i prisguiden med 1GB minne enn dette GTX280 er, HD4870 konkurrerer også med GTX260 der de stiller ca likt (kommer an på spillet). Dette er jo et kupp til denne prisen, kjør på!

 

Man får jo tillegg med et meget populært spill i pakken. Ikke så værst bundle til den prisen.

Endret av Harribo
Lenke til kommentar
Pastafarian:Sannheten er at et GTX280 har som regel ytelsestronen over HD4870 og HD4870 er dyrere i prisguiden med 1GB minne enn dette GTX280 er, HD4870 konkurrerer også med GTX260 der de stiller ca likt (kommer an på spillet). Dette er jo et kupp til denne prisen, kjør på!

 

Man får jo tillegg med et meget populært spill i pakken. Ikke så værst bundle til den prisen.

 

Du sier akkurat det samme som meg bare med litt annet språk.

 

De kan ikke komme å skrike feilprising etter å ha sagt:

 

Knallpris på GTX 280 fra XFX!

 

XFX GeForce GTX 280 602M

Dette skjermkortet har mye minne, meget god ytelse og er et av de kraftigste i sin klasse. Forøvrig er det bundlet med Far Cry 2 og selges nå for en sinnsykt lav pris! NB: Kun så langt lageret rekker.

 

PCIe 2.0, 1GB GDDR3

2xDVI, HDCP, Far Cry 2

 

 

Kredittkjøp - klikk her...

FØR 3 450,- NÅ KUN 1 995,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...