Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex når dama har mensen ...

Jakoozie

Har du sex når dama har mensen?  

316 stemmer

1. 1. .

• Ja
      109
    • Nei
      155
    • Har ikke sex/annet
      52

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Brannbil er ikkje det verste man har,for om litt er kaffen klar.

Men jeg personlig holder meg unna brannbil om det ikke er en dusj i nærtheten.

Skrevet

Jeg har kjørt brannbil 1 gang når det gikk ille og vi fikk blod overalt. Personlig så synst jeg ikke det var så ille som enkelte mener, det er jo tross alt bare å vaske vekk

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Ser ikke problemet om det er dusj i nærheten.

Skrevet

Jeg blir som regel veldig kåt når jeg har mensen, ubevisst, sikkert fordi jeg på en måte vet at jeg ikke kan få meg noe ;) hehe.. Men d skal være begrenset med blod for at jeg skal ha sex da! Så lenge begge vil ser jeg ikke problemet!

Skrevet
Ser ikke problemet om det er dusj i nærheten.

Ikke alle som synes det er så veldig opphissende å nærmest dusje i blod. Dessuten føler jeg meg "ekkel" den uka. Det er problemet

Skrevet (endret)

Brannbil er ikke noe for meg og kjæresten, uken jeg har mensen blir det kos utenpå klærne gitt (:

Men han får selvfølgelig sin oppmerksomhet i senga fordet :!:

Endret av Maren-mor
Skrevet

Kommer vel litt an på hvor mye jenta blør, da. Dessuten er det veldig mange (inkludert meg) som får helt forferdelige smerter når tante rød er på besøk.

Hurra for Cerazette! Jeg har slipper mensen!

Skrevet
Vel. Fysisk aktivitet skal vissnok lindre menssmerter (;

Joda. Men å få seg til å gjøre det, når det eneste som står i hodet på deg er at det er så vondt at man vil drepe noe.

Skrevet (endret)

Seinest i dag for min del. Blir dårlig med forspill da, for litt grisete er det jo, men rett-på-sak-knulling funker for meg. Er da bare å vaske seg etterpå, ikke noe særlig problem spør du meg.

Endret av niko_90
Skrevet
Er man kåt så er man kåt.

Er begge med på det så tut og kjør :thumbs:

Men utenfor ett fast forhold, aldri.

Enig...men har egentlig aldri vært glad i one nigth stand, da er det bedre med moist towel :p

• Opprett ny...