Gå til innhold

Nå er Xperia X1 oppdatert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter med den engelske utgaven, men får ikke oppdatert via SEUS. Det resulterer bare i "Ingen oppdatering tilgjenglig" eller "Programvaren er allerede nyeste versjon".... noen som har fått det til egentlig med SEUS og engelsk X1?

 

 

Fra artikkelen:

 

Sony Ericssons oppdateringsprogram Update Service forteller at det ikke finnes en oppdatering til Xperia X1. Den nye versjonen kan likevel fås ved å gjeninstallere programvaren ved hjelp av det samme programmet.

 

Slik går du frem

Fremgangsmåten for å installere den nye programvaren er enkel. Last ned Update Service, ta sikkerhetskopi, fjern minnekortet, sørg for at telefonen er helt oppladet og ha laderen tilkoblet under gjeninstallasjonen.

 

Prøvd dette?

 

EDIT: Her er link til Update Service som blir lenket til artikkelen:

http://www.sonyericsson.com/cws/download/1...up-2.9.1.10.exe

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Slettet Update Service og la det inn på ny.... men fant ikke noe oppdatering får samme melding.

Dersom du har gammel norsk ROM finner man oppdatering gjennom SEUS, men dersom du har engelsk ROM så får du foreløpig ikke installert denne via SEUS. Men det er trolig ikke lenge om å gjøre.

Som nevnt tidligere i tråden her er det alternative steder å hente denne ROM-en fra, såvel den norske som den engelske.

Endret av laaban
Lenke til kommentar

Ja, egentlig burde jeg ha publisert løsningen, som altså er denne, som er å finne i tråden "SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!"

 

 

Noen som hadde giddi å gitt en liten Step-to-step forklaring om hvordan jeg installerer nye upgraden?

 

Hadde vært strålende.

 

Ingen problem.

 

http://rapidshare.com/users/ENCD8L

 

Velg den updaten du vil ha. Du kan velge mellom alle, telefonen din bryr seg ikke. Så hvis du vil ha norsk OS: APP_SW_X1i_GENERIC_NO_CDF1216-5859_KOV_R2AA008.rar

Engelsk OS: APP_SW_X1i_GENERIC_UK_KOV_R2A.rar

 

Pakk ut filen og rename den til "Kovsimg.nbh".

 

Ta et minnekort du ikke har noe data på som du er redd for å miste, og formater det til FAT32. Flytt/kopier deretter fila Kovsimg.nbh over til minnekortet.

 

Sett det i telefonen. Sett inn batteriet på telefonen og slå den på ved å holde inne (først) volum-ned og så powerknappen. Resten står på skjermen :)

Lenke til kommentar
Ja, egentlig burde jeg ha publisert løsningen, som altså er denne, som er å finne i tråden "SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!"

 

 

Noen som hadde giddi å gitt en liten Step-to-step forklaring om hvordan jeg installerer nye upgraden?

 

Hadde vært strålende.

 

Ingen problem.

 

http://rapidshare.com/users/ENCD8L

 

Velg den updaten du vil ha. Du kan velge mellom alle, telefonen din bryr seg ikke. Så hvis du vil ha norsk OS: APP_SW_X1i_GENERIC_NO_CDF1216-5859_KOV_R2AA008.rar

Engelsk OS: APP_SW_X1i_GENERIC_UK_KOV_R2A.rar

 

Pakk ut filen og rename den til "Kovsimg.nbh".

 

Ta et minnekort du ikke har noe data på som du er redd for å miste, og formater det til FAT32. Flytt/kopier deretter fila Kovsimg.nbh over til minnekortet.

 

Sett det i telefonen. Sett inn batteriet på telefonen og slå den på ved å holde inne (først) volum-ned og så powerknappen. Resten står på skjermen :)

 

Jeg så den. :yes: Tenkte du hadde funnet løsning på SEUS

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...