Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser etter film med disse beskrivelsene

 

action; likt som transformers, fast five, the expandables, taken osv. ikke nødvendigvis bra handling, men mye skyting og ekspolosjon,

 

komedie; film som hot rod/life of brian.. at man MÅ få latter.. har dårlig humor (hint)

 

SCIFI; film der man ser teknologi på HØYT NIVÅ..gode eksempler er iron man 2 og avatar! :)))

 

annet; filmer som x-men (2009), the avengers (2012), inception osv..

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke mye film men liker filmer med dårlig og teit humor alá The Simpson men ikke Mr. Bean humor, noen gode forslag ?

 

Skader ikke om det er action i samme slengen, action kan også være bra men må inneholde humor og om det skulle være sci-fi så må det være høyteknologi noe som Iron Man og ikke World Of Warcraft.

 

Setter pris på alle forslag :)

Lenke til kommentar

ser etter film med disse beskrivelsene

 

action; likt som transformers, fast five, the expandables, taken osv. ikke nødvendigvis bra handling, men mye skyting og ekspolosjon,

 

komedie; film som hot rod/life of brian.. at man MÅ få latter.. har dårlig humor (hint)

 

SCIFI; film der man ser teknologi på HØYT NIVÅ..gode eksempler er iron man 2 og avatar! :)))

 

annet; filmer som x-men (2009), the avengers (2012), inception osv..

Metropolis, med tanke på året den er lagt så er den helt fantastisk. Denne anbefales til alle, var vel Hitler's favorittfilm også om jeg ikke tar helt feil.

 

EDIT: En annen jeg kom på er Cargo som er nok så fin.

Endret av Cortese
  • Liker 1
Lenke til kommentar

trenger film tips

 

action; Noe vanlig fjortiss film.. god handling er ikke nødvendig. eksempler er The Expandables, taken, the avengers osv.

 

komedie; Film der man må ligge på gulvet og aldri klarer å stoppe å le.. ikke film der man bare flirer og smiler.. eksemper er Hot Rod og Life of Brian

 

drama: som jeg har sagt før gutt fra 13 år og oppover som har problemer med f.eks foreldrene sine eller andre folk slik at han begynner med ting som røyk osv. og videre til tunge ting.. må ikke være akkurat slik men helst.. ingen eksempler

 

krig; Ikke moderne WW1/WW2 krigsfilmer.. skal være slikt som Immortals, 300, Gladiator og lord of the rings

 

SCIFI; Teknologi på høyt nivå slikt som Iron Man 2 og Avatar..

 

Adventure; Slikt som Thor og Immortals.. altså, gud filmer.. mektige guder.. ikke indiske guder, men mer som greske guder og "viking guder"

 

 

Trenger filmtips kjapt fordi jeg får uventet besøk av en venn langt borte og vi har tenkt å se på filmer heletiden..

 

når dere anbefaler filmer og f.eks skal anbefale a beatufil mind, så nevn hvilke sjanger det er, og kanskje når den ble laget

  • Liker 1
Lenke til kommentar

trenger film tips

 

action; Noe vanlig fjortiss film.. god handling er ikke nødvendig. eksempler er The Expandables, taken, the avengers osv.

 

komedie; Film der man må ligge på gulvet og aldri klarer å stoppe å le.. ikke film der man bare flirer og smiler.. eksemper er Hot Rod og Life of Brian

 

drama: som jeg har sagt før gutt fra 13 år og oppover som har problemer med f.eks foreldrene sine eller andre folk slik at han begynner med ting som røyk osv. og videre til tunge ting.. må ikke være akkurat slik men helst.. ingen eksempler

 

krig; Ikke moderne WW1/WW2 krigsfilmer.. skal være slikt som Immortals, 300, Gladiator og lord of the rings

 

SCIFI; Teknologi på høyt nivå slikt som Iron Man 2 og Avatar..

 

Adventure; Slikt som Thor og Immortals.. altså, gud filmer.. mektige guder.. ikke indiske guder, men mer som greske guder og "viking guder"

 

 

Trenger filmtips kjapt fordi jeg får uventet besøk av en venn langt borte og vi har tenkt å se på filmer heletiden..

 

når dere anbefaler filmer og f.eks skal anbefale a beatufil mind, så nevn hvilke sjanger det er, og kanskje når den ble laget

 

Også film der en eller flere mennesker lever av naturen.. At de bor ute i naturen og dreper kaniner og andre spiselige dyr med f.eks bue, og lager bål osv.

 

Ikke no sånn som idag der folk bruker hagle for å skyte ned dyr... Noen tips?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

trenger film tips

 

action; Noe vanlig fjortiss film.. god handling er ikke nødvendig. eksempler er The Expandables, taken, the avengers osv.

 

komedie; Film der man må ligge på gulvet og aldri klarer å stoppe å le.. ikke film der man bare flirer og smiler.. eksemper er Hot Rod og Life of Brian

 

drama: som jeg har sagt før gutt fra 13 år og oppover som har problemer med f.eks foreldrene sine eller andre folk slik at han begynner med ting som røyk osv. og videre til tunge ting.. må ikke være akkurat slik men helst.. ingen eksempler

 

krig; Ikke moderne WW1/WW2 krigsfilmer.. skal være slikt som Immortals, 300, Gladiator og lord of the rings

 

SCIFI; Teknologi på høyt nivå slikt som Iron Man 2 og Avatar..

 

Adventure; Slikt som Thor og Immortals.. altså, gud filmer.. mektige guder.. ikke indiske guder, men mer som greske guder og "viking guder"

 

 

Trenger filmtips kjapt fordi jeg får uventet besøk av en venn langt borte og vi har tenkt å se på filmer heletiden..

 

når dere anbefaler filmer og f.eks skal anbefale a beatufil mind, så nevn hvilke sjanger det er, og kanskje når den ble laget

 

Også film der en eller flere mennesker lever av naturen.. At de bor ute i naturen og dreper kaniner og andre spiselige dyr med f.eks bue, og lager bål osv.

 

Ikke no sånn som idag der folk bruker hagle for å skyte ned dyr... Noen tips?

 

lol

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Noen som kan lage en liste med action filmer? eksempler er The Expandables, Taken, Unknown, Limitless, The town, Iron Man 2

 

Og kanskje film som likner veldig mye på The Basketball Diaries

Lagde jo en liste til deg way back, tviler på du har sett alle?

 

 

Transit

Night of the Demons

Harry Brown

Tower Heist

The Double

The Next Three Days

Fright Night

Faces in the Crowd

A Perfect Getaway

Hatchet

Dead Silence

Red Eye

Insidious

Battle: Los Angeles

Untraceable

Vacancy

Shaun of the Dead

Zombieland

Drag me to Hell

Killshot

Faster

And soon the Darkness

Source Code

Eagle Eye

Drive Angry

Star Trek

The Lincoln Lawyer

Super 8

Real Steel

Colombiana

In Time

Cowboys & Aliens

Centurion

Legion

Priest

Ironclad

Hobo with a Shotgun

The Adjustment Bureau

Warrior

Drive

 

 

Tror du ville likt Adjustment Bureau, Legion, Priest, Cowboys & Aliens, In Time, Transit, Faster, Drive Angry, The Double osv...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...