Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!


Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta'm e guilass er en helt streit film med én scene som åpner for tolkning. Skal ikke gå nærmere inn på det for å unngå spoilers, men hvis det er alt som skal til for at en film skal være "mindfuck", er terskelen virkelig helt nede i gulvet.

 

 

 

Har forresten ikke sett den selv, men en jeg kjenner har omtalt den som verste mindfucken ever. Liksom litt above Lynch, men vet ikke jeg. Don't blame me :p
Lenke til kommentar
Trenger en god anbefaling nå. Ser filmer i alle sjangre. Ikke veldig voldelige filmer, eller filmer med sterkt seksuelt innhold. Er bare en liten unge så jeg får ikke akkurat se hva jeg vil.

 

http://www.listal.com/list/best-movies-ever-liccentorp

 

Der er Topp-lista mi.

 

Once Upon a Time in America, Once Upon a Time in the West, Stand By Me, Cidade de Deus, Mou Gaan Dou (Infernal Affairs), GoodFellas, Se7en og Fight Club vil sikkert alle falle i smak. 2001 vil jeg også anbefale, men det er godt mulig du bør vente noen år.

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke påvirket av vold, men har en overhysterisk mor.

 

Infenso: en del av de du listet opp er vel 18-årsgrense, så de må jeg nok vente litt med. 2001 har jeg sett. Den ligger på topplista mi.

 

Er vel kun Se7en som har/hadde 18-årsgrense? Uansett, prøv og snik til deg å få sett flest mulig av de jeg listet opp. Føler mange av dem er ypperlige når man er på det tidlige filmstadiet.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Hvis han takler sexen (og temaet) i American Beauty ( som er på lista hans) så takler han seksuelle inholdet i Se7en(?) og Fight Club.

 

Jeg takler sexen fint jeg. Mamma lot meg kjøpe filmen, men hun blander alltid American Pie og American Beauty, så jeg tror hun rotet litt da jeg spurte.

Lenke til kommentar
Hvis han takler sexen (og temaet) i American Beauty ( som er på lista hans) så takler han seksuelle inholdet i Se7en(?) og Fight Club.

 

Jeg takler sexen fint jeg. Mamma lot meg kjøpe filmen, men hun blander alltid American Pie og American Beauty, så jeg tror hun rotet litt da jeg spurte.

 

Eg ville heller nekta (den eventuelle) sonen min å sjå American Pie enn American Beauty.

Lenke til kommentar
[intro]jiberish[/intro]

Eg vil sjå ein film utan god ending som Cloverfield, på ein måte, bare med tyngre handling og som får deg til å grine. anbefalingar?

 

Requiem For a Dream.

takk!

såg den nå..

har ikkje grene sidan løvenes konge... ;_; dette var ein fantastisk film

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...