Gå til innhold

Anbefalingstråden: Trenger du filmanbefalinger? Spør her!

Xanman

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hormonella, sjå smokin' aces. veldig god action-film som ein kan le gjennom :)

edit: såg kva du hadde satt som eksempel nå :blush: kjem desverre ikkje på noko akkurat nå

Endret av Alliha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Die Hard 2 handler jo litt om flykapring. Det er i hvert fall en del av plotet.

Angående helsprøe komedier: Kung Pow: Enter the Fist. Dette er en film som er så absurd og meningsløs at den faktisk blir morsom:P

Skrevet

Noen som kan anbefale inspirerende filmer? Elsker å la meg påvirke positivt av filmkarakterer. For eksempel fikk Rocky-filmene meg til å gå ned 24 kg, mens Transporter fikk meg til å rydde rommet skikkelig bra;P

Noen som har fått lignende giv av filmer?

Skrevet
Noen som kan anbefale inspirerende filmer? Elsker å la meg påvirke positivt av filmkarakterer. For eksempel fikk Rocky-filmene meg til å gå ned 24 kg, mens Transporter fikk meg til å rydde rommet skikkelig bra;P

Noen som har fått lignende giv av filmer?

American Psycho :roll:

Skrevet

Jeg trenger filmer som ligner på Big Trouble in Little China. Skikkelig 70/80-talls tullefilmer med kampsport, cheesy action, humor og dårlige one-linere. Tips?

Skrevet
Jeg trenger filmer som ligner på Big Trouble in Little China. Skikkelig 70/80-talls tullefilmer med kampsport, cheesy action, humor og dårlige one-linere. Tips?

John Carpenter's They Live! Kampsport, flott action, humor og knalle one-linere.

Cypherons yndlingsregissør, Godrey Ho, blir kanskje litt i overkant cheesy for deg.

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg å velge film mens jeg lager meg middag? :D

Fast Times At Ridgemont High

Observe And Report

(500) Days Of Summer

I Love You Man

Igby Goes Down

A Scanner Darkly

Annie Hall

Fired Up

Skrevet

Hei. Er på jakt etter ungdoms filmer fra 80 tallet. Trenger ikke og være bra filmer. Holder med 6 i snitt på imdb.

Tenker på filmer som : Back to the future,Karate kid,Ferris bueller's day off osv.

Noen anbefalinger ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...