jinriksha Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 hm, trenger en god kung fu film.. helst etter 90-tallet.. anyone? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Er det noe flere filmer som The Matrix-filmene? Skal se Equilibrium. Gattaca er en god film. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) hm, trenger en god kung fu film.. helst etter 90-tallet.. anyone? Mener å huske at Ong-bak er bra. Om det er Kung-fu eller en annen kampsport er jeg usikker på, men "Kung-fu" er vel en lite spesifikk kampsport. Endret 7. februar 2010 av T.F.T Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Det er vist Thai-boxing, men skal sjekke den ut :> Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Trenger tips til kompisfilmer som ikke nødvendigvis trenger å sees av kompisgjenger men som omhandler kompisgjenger. Vennskap, kjærlighet, dritt, karakterer jeg kan kjenne meg igjen i, kreative kameravinkler osv og gjerne et bra lydspor. Noe i retningen Trainspotting og Reprise. Edit: This Is England har jeg nok sett, men takk for forslaget. Endret 7. februar 2010 av Spetz Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Muligens This Is England er noe. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) hm, trenger en god kung fu film.. helst etter 90-tallet.. anyone? Noen kjente og kjære: The Legend of Drunken Master The Blade Iron Monkey Once Upon a Time in China Ip Man The Tai-Chi Master Og anbefaler også Ong-Bak, selv om det er en thailandsk film. Endret 7. februar 2010 av Juℓenissen Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Trenger tips til kompisfilmer som ikke nødvendigvis trenger å sees av kompisgjenger men som omhandler kompisgjenger. Vennskap, kjærlighet, dritt, karakterer jeg kan kjenne meg igjen i, kreative kameravinkler osv og gjerne et bra lydspor. Noe i retningen Trainspotting og Reprise.Finner litt av det i Dazed and Confused. Ålreit film som du uansett bør få med deg hvis du ikke har sett den før da. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 The Hangover må jo være fasiten på det spørsmålet. Takk for godt forslag, men har nylig sett den. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) 25th hour og Mystic River edit: Spetz Endret 7. februar 2010 av fluffy_1 Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Dazed and Confused har jeg sett, og det er vel en av favorittfilmene mine, men jeg skal sjekke ut 25th Hour og Mystic River. Takk for forslag folkens. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Er det noe flere filmer som The Matrix-filmene? Skal se Equilibrium. Gattaca er en god film. Den så bra ut ja. Takk! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Gattaca var skikkelig kjedelig. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Gattaca var skikkelig kjedelig. Synes den var skikkelig interessant jeg, spesielt mtp. den (kommende) debatten om genmanipulering og/eller -utvelgelse hos mennesker, men kanskje jeg er litt sær Ellers kan jeg anbefale alle med god filmsmak Mononoke-hime. Har lenge hatt (idiotiske) fordommer mot anime, uten god grunn. Når man ser sånne filmer virker alt som kommer fra Hollywood overfladisk og karakterene er generelt blasse i forhold ... Endret 7. februar 2010 av Todda7 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Mononoke-hime er ikke kjedelig. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som har en god film å se med kjæresten en slapp søndag? Samme hvilken sjanger det er Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Hva med Away We Go? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som har en god film å se med kjæresten en slapp søndag? Samme hvilken sjanger det er Irréversible. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Takker for forslag, har sett Irréversible så går for Away We Go. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Er det noe flere filmer som The Matrix-filmene? Skal se Equilibrium. Dark CityThe Island Noen som har en god film å se med kjæresten en slapp søndag? Samme hvilken sjanger det er Irréversible. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå