Gå til innhold

Fjerning av tråder fra mine innlegg


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Har tatt opp dette før, men føler nå at det er på tide å fjerne noen tråder fra mine innlegg. Såvidt jeg husker så er det kun tråder postet i innen de X siste innleggene skrevet av meg som kommer opp i den listen? Er å skrive noe helt tilfeldig den eneste muligheten for å fjerne tråder jeg ikke har postet i lenge? Altså, har mange tråder jeg kunne tenke meg å fjerne, men jeg har ikke tid eller interesse av å lese meg gjennom de trådene for å kunne finne på noe fornuftig å skrive.

 

Så er den eneste muligheten å skrive f.eks *må få ut av mine innlegg*?

 

Synes at Diskusjon har gjort en god jobb med å konstruere Mine Innlegg, men synes det er litt vanskelig å kunne fjerne tråder derfra.

 

Scott

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv synes jeg dagens ignoreringssystem er langt fra optimalt. Sett at du vil vise tråder som fortsatt holder på eller som plutselig dukker opp to år etter at du sist postet i den aktuelle tråden. Da er det naturlig at for eksempel jeg ønsker å beholde min tidsinnstilling på 24 måneder. Jeg vil og gjerne at det skal komme mulighet for "Alltid".

 

Det jeg tror ignoreringssystemet ville vært bedre tjent med, er om man i tillegg til å enkelt kunne ignorere de trådene som man senest deltok i og som er aktive - at man og kunne limt inn ID-en til den tråden man ville ignorere i tillegg - slik at man fikk bedre muligheter for å velge.

 

Jeg er hvertfall en som ikke ønsker å sette det ned til "2 måneder" på tidsinnstilling. Grunnen er at jeg risikerer å gå glipp av emner som får tilbake aktivitet og som jeg kan være interessert i at jeg og andre får opp i "Mine innlegg" igjen.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hvorfor man må skrive for å få tråden vekk fra mine innlegg.

Hadde nettop tenkt til å starte en tråd selv nå om det motsatte, men skriver det her istedet.

 

Det er endel tråder jeg ØNSKER å alltid ha på mine innlegg selv om det er en stund siden jeg har skrevet i den. Er irriterende når den brått blir borte og jeg må skrive noe i tråden for at den skal komme under mine innlegg igjen. Som oftest blir det bare noe svada så kunne egentlig bare skrevet: Tilbake i mine innlegg noe som er veldig unødvendig.

 

Hvorfor ikke bare ha en knapp? "Mine innlegg" som man kan trykke på når man ønsker at tråden skal havne der, og en knapp man kan fjerne den.

Lenke til kommentar
Det er endel tråder jeg ØNSKER å alltid ha på mine innlegg selv om det er en stund siden jeg har skrevet i den. Er irriterende når den brått blir borte og jeg må skrive noe i tråden for at den skal komme under mine innlegg igjen. Som oftest blir det bare noe svada så kunne egentlig bare skrevet: Tilbake i mine innlegg noe som er veldig unødvendig.

 

Du kan jo sette om mine innlegg til 24 mnd. istedenfor 2 mnd. da? Da slipper du å poste i den på to år.

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt hvorfor man må skrive for å få tråden vekk fra mine innlegg.

Hadde nettop tenkt til å starte en tråd selv nå om det motsatte, men skriver det her istedet.

Situasjon: Jeg har postet i noen telletråder for lenge sia, og de ønsker jeg ut av mine innlegg. Går man på administrer mine innlegg, så får man opp en liste med tråder man kan fjerne. Men på den listen har man bare tråder hvor man har postet sine x siste innlegg i, eller så er det en viss dato siden man har postet innen, husker ikke helt. Så de trådene jeg ønsker å fjerne, ligger altså ikke i den listen, for at de skal komme på listen må jeg skrive noe i trådene.

Lenke til kommentar
Det er endel tråder jeg ØNSKER å alltid ha på mine innlegg selv om det er en stund siden jeg har skrevet i den. Er irriterende når den brått blir borte og jeg må skrive noe i tråden for at den skal komme under mine innlegg igjen. Som oftest blir det bare noe svada så kunne egentlig bare skrevet: Tilbake i mine innlegg noe som er veldig unødvendig.

 

Du kan jo sette om mine innlegg til 24 mnd. istedenfor 2 mnd. da? Da slipper du å poste i den på to år.

 

Dæven, det er sant. Aldri tenkt på. Thx.

Men da sitter man igjen med at det burde være mulig å fjerne et tråd fra mine innlegg og så måtte poste i den igjen for at den skal dukke opp :)

Jeg angrer feks at jeg postet i endel "leke" tråder som "først til 1mill poster" etc.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...