Gå til innhold

Spørsmål om sånn "hull i øret" :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sånt hull i øret. Til det brukte jeg en utvider f.eks slike som disse

http://www.barbarella.se/Public/Store/listProducts/107.html

 

Presser du hullet med utvideren/spydet litt om litt til du får den str du ønsker.

Har hørt at du ikke skal gjøre dette med hull som er tatt av frisør, da de hullene ikke har rene fine kutt slik som ett piercet hull har.

Jeg har 10mm mine hull trekker seg ganske godt sammen når jeg tar ut tunnellene.

Leste ett sted at når du er rundt 12 mm så vil ikke øret trekke seg tilbake noengang(??)

Lenke til kommentar

Hmm... Synes det er skikkelig fett jeg også :)

Men har ikke tenkt å ta så stort i førsteomgang da... Men hvor tar man slikt? Går man bare til en tatoverings\piercing sjappe og sier man skal ha "sånne hull i øreflippene" ? Og så hjelper de meg med stretching og alt sånt?

Lenke til kommentar

Kan være en idé å ta seg en tur til et studio å forhøre seg der. Har du hull i ørene fra før av kan det hende de har en uegnet plassering. Milanjo på forumet måtte skjære over hullene da han skulle skalpelere for at de skulle se best ut. Samme gjelder jo hvis du skal strekke også. For at huden rundt kan bli jevnest mulig er det best at hullene sitter perfekt fra starten.

Studioer hjelper deg også med strekkingen. :)

Lenke til kommentar
Så hysterisk stygt!!

 

Greit at du vil si din mening, men dette var ikke en tråd for diskusjon om det er pent eller stygt. Selv synes jeg det er dritkult, men er tydeligvis ikke alle som liker det, menmen... Er folk som ikke liker tatoveringer heller så... Kna vel aldri bli godtatt av alle :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...