Gå til innhold

Spørsmål om sånn "hull i øret" :P


Anbefalte innlegg

Har lyst på sånn "hull i øret" men vet rett og slett ingenting om det, så håper det er noen her (Idakake f.eks. :p) som kan gjøre meg litt smartere angående dette.

 

Lurer som sagt på mye om dette som f.eks; Hva heter sånn "hull i øret piercing? Gror det igjen hvis du tar ut piercingen? Hvordan funker det?

 

Legger ved et bilde så dere skjønner hva jeg mener :p

 

126254pw400.jpg

Endret av kalli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det funker ikke slik at man tar hele hullet på en gang. Det hadde for det første vært grusomt vondt og ville aldri grodd.

 

Det de gjør er å ta et vanlig hull og sette inn en liten ring. Så setter de inn en ring som er bittelitt større, lar det utvide seg, så setter litt større igjen, osv osv. Det er ikke gjort på en dag. Må vente til huden har strekt seg naturlig så det ikke revner eller blør.

Tar nok lang tid å få såpass stort hull som det der.

Lenke til kommentar
Du kan være så ignorant du bare gidder, men det er en hel haug som har det, i motsetning til tungesplitt. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men med mindre du bor i under en gapahuk i skogen kommer du sikkert til å få øye på det snart. Her i Oslo er det hvertfall drøssevis.

Kan ikke si det er så mange her i Tromsø, sett sånn 3 stk tror jeg :hmm: .

Lenke til kommentar
Mens sist jeg var gjennom bare Arkaden i Oslo så jeg minst 2.

 

... og begge jobbet på bodymap? :tease:

 

 

Quoter Ida jeg

 

 

Du kan være så ignorant du bare gidder, men det er en hel haug som har det, i motsetning til tungesplitt. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men med mindre du bor i under en gapahuk i skogen kommer du sikkert til å få øye på det snart. Her i Oslo er det hvertfall drøssevis.

 

 

Masse folk som har det. Trenger ikke å gå inn på Bodymap for å se dem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...