Gå til innhold

Hva er det mest sære tingen du har lært bort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lært opp forskjellige personer i blant annet hvordan man slår en datamaskin av og på, hva en datamus er og hvordan den brukes samt hva som er fordelen med å ha Internett. Jeg synes derimot ikke det er særlig patetisk, tvert i mot synes jeg det er flott at slike folk faktisk ønsker å lære.

Lenke til kommentar

Jeg har lært bort hvordan man lagrer en fil i valgfritt office program, for å så kunne bla seg frem i min datamaskin for å finne den igjen. Det skal sies at dette er personer som bruker data daglig i sin jobb, og jeg blir ofte tvunget til å lære bort slike ting som del av et kurs i et fagprogram hvor man får ut data i dokumenter. Dette var bare et eksempel, det meste av ting man selv tar som en selvfølge er en utfordring for mennesker av den litt eldre garde.

 

Selvfølgelig er det veldig ålreit at folk ønsker å lære, men noen ganger føler jeg meg litt nedtrykt over den generelle datakunnskapen som finnes i administrative yrker i dag.

Lenke til kommentar
Den mest tragiske tingen jeg har lært bort, må være å slå på en Pc.

Nei nå kødder du? :p

 

Fatter ikke hvor vanskelig det er å trykke på DEN ENESTE KNAPPEN FRAMME PÅ PCEN?! :omg:

 

Edit:

Kvinnfolk

 

edit: urk, leste feil i topicen..trodde det sto "Hva er den mest sære tingen du har vært borti"

 

AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Nå lo jeg enda bedre! :rofl:

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Den mest tragiske tingen jeg har lært bort, må være å slå på en Pc.

Nei nå kødder du? :p

 

Haha, nei faktisk ikke :p Skulle lære bestemora mi hvordan man bruker Pc-en hjemme hos dem. Blir faktisk ekstremt irritert av det, hvor vanskelig er det å trykke på den der on-knappen som ser lik ut på alt av elektroniske apparater, det mest plagsomme er at hun enda ikke har fattet det :p

Lenke til kommentar
Den mest tragiske tingen jeg har lært bort, må være å slå på en Pc.

Nei nå kødder du? :p

 

Haha, nei faktisk ikke :p Skulle lære bestemora mi hvordan man bruker Pc-en hjemme hos dem. Blir faktisk ekstremt irritert av det, hvor vanskelig er det å trykke på den der on-knappen som ser lik ut på alt av elektroniske apparater, det mest plagsomme er at hun enda ikke har fattet det :p

 

Vel, prøv å sett dei inn i det nye riks-tv systemet.. Spesielt når boksen ryker i gjennomsnitt ein gang i månaden, og det faktisk er to fjernkontrollar som kan skifte volum.. Til slutt endar det jo sjølvsagt opp i parabol, og må lære alt på nytt, berre bitte små forskjellar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...