Gå til innhold

Repareringstid for acer pc.


Anbefalte innlegg

Pc-n min ble sendt på reperasjon den 2.Januar og ennå er den ikke kommet.

Den skulle få nytt hovekort fordi skjermkortet var røket.

Når i H******t kommer den tilbake, blir lei av å vente.

Det er ps.no den er sendt til og selv bestemor hadde gjort det raskere.

Dette er for dårlig. :mad:

 

Noen som har erfaring med hva som er normal tid for utskifting av hovedkort i bærbar pc, og når den burde komme eller vert kommet??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hei igjen!

 

Bare fortsetter på denne tråden for å ikke lage nytt emne.

Pcen min er ennå ikke komt igjen.

Det har gått 2 måneder men den er ikke komt.

Noen som vet hva normal tid for utskifting av hovedkort på bærbar pc er??

Er jo ikke en liten jobb heller men er skuffet.

Jeg sitter med en acer aspire one hver dag og da vil jeg snart ha pcen jeg spiller med og bruker til mye mer tilbake igjen.

("altså spille med en acer one??")

Lenke til kommentar

Det er ingen som har måtte få skiftet ut hovedkortet her på forumte og vet kanskje når den kan komme??

Det jeg lurer litt på er om pc`n kommer om noen uker, en måned eller flere måneder??

Har spurt de flere ganger og svaret er at hovedkortet kommer i morgen, hver gang liksom??

Lenke til kommentar
Et halvt år??!!

Hvor sendte du den??

Var det lenge siden, og hva hadde skjedd med den??

Godtar om det er noe privat.

 

Ja et halvt år. Jeg sendte den 3 månder før sommerferien. og 2 månder etter sommerferien fikk jeg den. Computer city avd. alnabru, de sendte den inn til acer for reprasjon. Jo jeg fikk helt nye deler inni og alt helt gratis.

Lenke til kommentar

gmle dataen min (også en acer) har vert på reparasjon mange ganger ( i alnabru) har vell tatt maks 3 uker tror jeg?

 

men fordi det tar så lang tid er:

1) Acer lager alle delene selv. (hvis du skrur opp dataen og ser så står det ACER på hovedkorte etc) så de må bli bestilt og sendt osv. og hvor acer har lagere aner jeg ikke.

 

2) det er VELDIG stor kø

 

3) det er en hau med sauer som ikke hvet hvordan man bytter et hovedkorte og må prøve seg fram...

Lenke til kommentar
Et halvt år? Hvordan? Hva tar så lang tid?

 

Leverte inn min lenovo på kvelden, de bestilte hk fra england, kom dagen etter, og skiftet hk samme dagen, var klar for avhenting neste kveld. Altså 1 døgn.

Hvordan er det mulig å bruke over 180 døgn?!?

Det var ikke store tiden!

Viss acer har egne deler, er det egne deler på hver pc da??

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Bruker Acer så lang tid på å reparere pc'er?

Jeg sendte min pc direkte til Acer sitt verksted med en defekt inverter (slapp og sende til leverandøren som da er MPX)

 

Men hvis de bruker 1 måned på å reparere noe som tar dem 15 minutter så skal de faen meg få høre det! Kunne likso greit fikset det selv hadde det ikke vært for garantien.

Endret av fytech
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bruker Acer så lang tid på å reparere pc'er?

Jeg sendte min pc direkte til Acer sitt verksted med en defekt inverter (slapp og sende til leverandøren som da er MPX)

 

Men hvis de bruker 1 måned på å reparere noe som tar dem 15 minutter så skal de faen meg få høre det! Kunne likso greit fikset det selv hadde det ikke vært for garantien.

 

Hør med forhandleren om de kan søke om teknisk retur for deg. Er litt usikker når det gjelder Acer, men Vi har i alle fall en avtale med HP om at hvis delebestilling tar mere enn 14 virkedager, kan vi søke om teknisk retur. Dette betyr at du får hevet kjøpet eller ny maskin.

 

Når det gjelder Acer, leverer vi disse til A Novo som har en 4 dagers inn-ut policy. Jeg leverte selv en Asus til service som tok 8 dager fra jeg ringte Asus og til jeg hadde den tilbake på mitt postkontor igjen. Leverte også en HP laptop via jobben, men dette tok 24 dager :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...