Gå til innhold

Feature: Hvilket MMORPG bør du velge?


Anbefalte innlegg

Det du sier her har ingen ting med artikkelen eller diskusjonen å gjøre. Artikkelen fortalte om hvor god grafikken til spilla var NÅ, for å gi en guide til spillere. :roll: Det har ikke noe å si om grafikken ute på balkongen er bedre eller at wow var veldig fint da det kom ut! Diskusjonen var om hvor god grafikkene spilla hadde satt opp mot hverandre NÅ.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok en gang Bear, nok en gang... Du fortsetter å overraske, skal du virkelig diskutere deg opp i ett hjørne nå igjenn? Må jeg minne deg på tidligere diskusjoner der du har fått bortimot hele tråden til å vende seg mot deg.. Som du til slutt fikk stengt av en moderator, slik du pleier.

 

Det du sier er bare tull, ser daglig folk diskutere grafikken i spill. Hvordan skal man kunne sammenligne noe som helst om man må ta med så kompliserte og unødvendige variabler som du mener. Utgivelsesdato, og budsjett og som du også sier, så jeg kan ikke sammenligne Age of Empires 2 med Age of empires 3?

 

Du lever i en lite boble virker det som, der ingen motargumenter kan penetrere hinnen, men alle mulige tåpelige argumenter spyr uforhindret ut. Gå og troll et annet sted. Eneste man trenger for å sammenligne grafikk er øyne.

 

Ah, fanboy (fanbois er?)

Ikke drit deg ut, http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fanboi

Endret av JacobB
Lenke til kommentar

Ah beklager Jackyboy, tenkte på normal engelsk. Skjønner, jeg er ikke så "elite". Tror og du må friske opp litt rundt definisjoner før du kaster dem ut i fri flukt :)

 

Eneste man trenger for å sammenligne grafikk er øyne.

 

Vel, normalt sett trenger man vel det som er bak øynene og (populært kalt "hjerne") for at øynene skulle ha noe virkning, så nei, man trenger mer enn øyne for å sammenligne grafikk. Men hey, en av to er ikke dårlig :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Ah beklager Jackyboy, tenkte på normal engelsk. Skjønner, jeg er ikke så "elite". Tror og du må friske opp litt rundt definisjoner før du kaster dem ut i fri flukt :)

 

Eneste man trenger for å sammenligne grafikk er øyne.

 

Vel, normalt sett trenger man vel det som er bak øynene og (populært kalt "hjerne") for at øynene skulle ha noe virkning, så nei, man trenger mer enn øyne for å sammenligne grafikk. Men hey, en av to er ikke dårlig :)

 

Så hjernen og øynene er ikke avhengig av noe som helst annet for å sammenligne grafikk? Venter spent på å lære meg mere anatomi.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...