Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]2.0 eller 2.4 Diesel?


Borbra

Anbefalte innlegg

Jeg har en VW Caravelle 1992 modell

 

Trenger litt hjelp til å finne ut om det er 2.0 eller 2.4 liter diesel, angående forsikring

 

Jeg sjekket i Vognkortet og der står det bare "2 Diesel" eller "02 Diesel", men en venn av meg mener bestemt at det er en 2.4 liters diesel.

Begynte selv å lure veldig da jeg ikke kunne velge 2.0 liter og bare 2.4 liter på forsikringsselskapets side (beregn pris opplegg)

 

Så er det noen annen mulighet å finne ut om det er 2.0 eller 2.4 liter enn å se i vognkortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mener at en så gammel caravell kun har 2.4 som diesel.. og vist det kun var 2.4 som var valg på forsikringene sine sider så tror jeg bare du skal gå for den.

 

Vet du fikk de bilene med 1.9tdi, men aldri hørt om noen 2 liter..

 

Skal forøvrig også stå i vognkorte hvor mange kubikk motoren har

Lenke til kommentar
Du får opp informasjon om bilen hvis du taster inn regnummeret hos blant annet BilXtra og Mekonomen.

 

takk for raskt svar.

 

Der sto det 2.4 D. så da vil det si at det er en 2.4 liter diesel ja.

 

men ett annet spørsmål i samme slengen.

 

Hva menes med Maks støttelast: 100 ?

Lenke til kommentar
Jeg har en VW Caravelle 1992 modell

 

Trenger litt hjelp til å finne ut om det er 2.0 eller 2.4 liter diesel, angående forsikring

 

Jeg sjekket i Vognkortet og der står det bare "2 Diesel" eller "02 Diesel", men en venn av meg mener bestemt at det er en 2.4 liters diesel.

Begynte selv å lure veldig da jeg ikke kunne velge 2.0 liter og bare 2.4 liter på forsikringsselskapets side (beregn pris opplegg)

 

Så er det noen annen mulighet å finne ut om det er 2.0 eller 2.4 liter enn å se i vognkortet?

 

Er ikke dette drivstoffkode?

Hvor fant du det? Vognkortet?

Se under motor volum.

Da finner du ett 4 siffret tall med cm^3 bak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...