Gå til innhold

Byttetråden for musikk


Jethrotulling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da skal jeg om et øyeblikk snurre tre mynter.

 

En for Jethrotulling og Sir Tojo, en for Wikipedersen og The Duke og en for nirvana 1 og Arrosiach. Kron går videre.

 

edit: Da har jeg snurret tre mynter. Jethrotulling og Sir Tojo fikk kron og går videre. Det samme gjorde Wikipedersen og The Duke. nirvana1 og Arrosiach fikk mynt og er dermed ikke med videre.

 

edit2: Flipper nå to nye mynter. Blir det kron får enten Jethro Tulling eller Sir Tojo CD. Blir det mynt får enten Wikipedersen eller The Duke CD.

 

edit3: Førstekastet ble kron. Dvs. at Jethro Tulling og Sir Tojo er med videre. Andrekastet mitt ble også kron. Jethrotulling får CD. Gratulerer.

 

Send meg navn, adresse og CD ønske på PM.

 

Ostekake.

Endret av Ostekake
Lenke til kommentar

To nye plater legges ut:

 

 

 

display+ICEBERG+-+Tutankhamon+%281975%29.jpg

Iceberg - Tutankhamon

 

led-zeppelin-iii.jpg

Led Zeppelin - Led Zeppelin III

 

 

Led Zeppelin-plata har vanlig plastcover, er i god stand, og trenger vel ellers ingen videre introduksjon.

 

Iceberg er et spansk progrockband som var aktiv på syttitallet. Tutankhamon ble sluppet i 1975, og denne cd-utgaven kommer i digipak-cover. Iceberg beskrives som en krysning mellom tidlig King Crimson, Yes og Mahavishnu Orchestra med latinske elementer.

 

Trekning settes til tirsdag kl 22.

 

Venter forøvrig fortsatt på pakke fra Sir Tojo. Det hadde vært fint om du sier ifra hvorvidt du har sendt den, eller om det er i Postens systemer den stopper opp ;)

Lenke til kommentar
Venter forøvrig fortsatt på pakke fra Sir Tojo. Det hadde vært fint om du sier ifra hvorvidt du har sendt den, eller om det er i Postens systemer den stopper opp ;)

 

Er nok Posten. Er det en ting jeg har erfart, så er det at Posten alltid har en ond liten plan :p

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...