Gå til innhold

Byttetråden for musikk


Jethrotulling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Genialt. Får gå gjennom cdene mine og se om eg ikke har noen gamle hits for kids eller samleplater å gi vekk.

Minner om:

  • Ikke gi bort søppel alà McSuper bensinstasjonhitz 1998, men heller plater som andre kan være interessert i å eie.

Prøv å holde et visst nivå. Tviler på at det er så fryktelig mange som vil ha gamle Hits for Kids-plater. Gi heller bort plater du ikke hører så mye på enn plater du er direkte flau over å eie, for det blir sannsynligvis de fleste andre også.

 

Folk maa huske at det ikke er tillatt aa ta vare paa eventuell backup av platen om den gis bort.

Reglene er vel litt rundere i kantene når det gjelder deling av musikk mellom "venner" i liten skala. Men for all del ...

 

Husk forøvrig å melde dere på om dere vil være med i pågående trekning. Foreløpig er det bare wikipedersen som er med.

Endret av Jethrotulling
Lenke til kommentar

Dette her kan bli veldig bra, alle har vel noe musikk de ikke likte sånn spesielt mye. Håper bare det kommer noe musikk jeg kunne tenke meg etterhvert. Alle liker jo ikke det samme. Hvis bare en melder seg så bør han få cden uten loddtrekning, slik får vi litt sirkulasjon av cder.

Lenke til kommentar

Jess. Bare si "Jeg er med!", eller noe slikt, så tar jeg deg med i trekningen.

 

Musikk-dvd må vel være greit(?). Det er jo av interesse for de samme folkene som er interessert i cder, vil jeg tro.

 

Hvis bare en melder seg så bør han få cden uten loddtrekning, slik får vi litt sirkulasjon av cder.

Joda, men jeg har satt trekningen til tirsdag på den første, slik at folk skal bli klar over at tråden eksisterer først.

Endret av Jethrotulling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...