Gå til innhold

Byttetråden for musikk


Jethrotulling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant faktisk ut for noen uker siden at vi har en vinylspiller som fungerer helt fint nede i kjelleren. Trodde det var noe galt med den siden vi flytta den fra stua og ned. Jeg har et spørsmål: Kan de fleste spillere spille de fleste formatene, eller er jeg helt på jordet? Hvordan kan jeg finne ut sånt (et sted å lese på spilleren, f.eks.)?

 

Så jeg er med på vinyl, ja. Men man bør kanskje ha krav om å legge ut minst én CD i tillegg?

Lenke til kommentar
Jeg fant faktisk ut for noen uker siden at vi har en vinylspiller som fungerer helt fint nede i kjelleren. Trodde det var noe galt med den siden vi flytta den fra stua og ned. Jeg har et spørsmål: Kan de fleste spillere spille de fleste formatene, eller er jeg helt på jordet? Hvordan kan jeg finne ut sånt (et sted å lese på spilleren, f.eks.)?

 

Så jeg er med på vinyl, ja. Men man bør kanskje ha krav om å legge ut minst én CD i tillegg?

Nå skal ikke jeg påberope meg å være noen ekspert på vinyl, men er det ikke slik at singler og lper spilles av ved forskjellig hastighet, og dette må stilles inn på en bryter på spilleren? Er ikke sikker på om dette er en mulighet på alle spillere, men du kan jo sjekke om det finnes en slik bryter på din.

 

Jeg synes også at det bør legges ut minst én cd i tillegg. Jeg skal legge til alt om vinyl i førstepost asap.

 

Ved nærmere undersøkelse viser det seg at det ikke er Harvest som står i platehylla, men After the Gold Rush. Harvest er knallbra, og jeg vil derfor gjerne være med på trekningen. Men da må ikke folk bli sure om jeg vinner igjen :ph34r:

Lenke til kommentar

Tråden for bytte av fysisk musikk? Eller høres det døvt ut? Jeg vet ærlig talt ikke. Vi må som du sier, spesifisere at det ikke handler om fildeling. Samtidig som at tråden ikke kan hete 'Gi bort en CD' lengre. Da både musikk-DVDer og vinyl nå er mulig å bytte.

 

Samtidig er det jo ikke egentlig kalkulerte bytter vi driver med. Vi driver mer med utloddinger av plater som den som lodder ut velger selv. Lotteritråden for fysisk musikk?

Lenke til kommentar

Trenger virkelig tittelen på tråden å spesifisere at det ikke dreier seg om piratkopier og fildeling? Kan ikke alt sånt stå i førstepost og så blir det deltakerenes jobb å lese førstepost før de foretar seg noe som helst i denne tråden? I så fall kan vi kalle tråden: 'Musikklotteriet' f.eks. Mulig ikke så hipt og slikt, men det er jo strengt talt det tråden er slik den fremstår nå. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...