Gå til innhold

Telenor vil nå ta betalt for mobilsvar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nok en grunn til å styre unna Telenor. Kvalmende bedrift

 

Dønn uenig med deg! Jeg har vært Telenor-kunde i alle år, de er langt i fra billigst, men jeg har aldri opplevd dårlig service eller dårlig hjelp. De svarer alltid på alt jeg spør om, uansett om jeg har ringt eller sendt mail, i tillegg til at de har så langt gjort alt for at jeg skal bli fornøyd.

 

Og det er for meg verdt ganske mye...og ihvertfall når jeg leser hva andre forumbrukere skriver om å være kunde i andre mobilselskaper her til tider.

Lenke til kommentar

Jeg er fast Telenorkunde, og jeg har aldri nevneverdige problemer med de. De hjelper når jeg har problemer, og det er veldig viktig for meg. De tolv kronene jeg må betale ekstra hver måned er verdt det god kundeservice.

 

Personlig kan jeg ikke skjønne at folk bruker mobilsvar. Jeg snakker aldri inn på de. Sender heller en melding.

Lenke til kommentar

Har selv vært fornøyd netcomkunde siden jeg fikk min første mobiltelefon for over åtte år siden, med unntak av et halvt år hos chess. Alikevell mener jeg at telenor, til tross for stive priser, er store av en grunn, og det er at de har mange fornøyde kunder som ikke ønsker å forlate dem.

Lenke til kommentar
Å kalle dataprisen for akseptabel tykkjer eg er drygt, så lenge One Call berre tek ei krone per MB. Dersom ein er villig til å bruke 10 kr. dagen på data, så kan ein like godt vurdere mobilt breiband.

I forhold til hva det kostet for en mnd siden vil jeg si det er ganske greit ja. Merk at jeg ikke sier billig.

Lenke til kommentar

Har selv flere abonnement hos Telenor, som jeg bruker i blant annet jobb og privat samenheng, og bruker da ofte videkopling for å slippe og altid ha med flere telefoner, og fortsatt være tilgjengelig på det nummeret. Mobilsvar har jeg aldrig vært noen storbruker av, selv om jeg har vurdert og ta det i bruk. Det blir det sikkert ikke noe av nå værtfall ;)

Lenke til kommentar

Tror vi skal ta denne pdf'en med en klype salt inntil videre. Dvs fram til Telenor offentligjør informasjon.

 

Ser at de dataene som er på den pdf'en er feil.

 

Til dere som klager på priser osv. Når dere vokser opp og kommer dere ut av gutterommet, og inn i den virkelige verden. så vil dere se det at det å betale 10øre mer i minuttet har finfint liten innvirkning. for folk flest er det viktig at tjenesten de får er av HØY kvalitet, samt at de får den hjelpen de trenger på en kjapp og ordntlig måte.

 

Det er en grunn til at Telenor og Netcom ikke har lov å prise seg billigst! Konkurransetilsynet kalles det.

Lenke til kommentar
Tror vi skal ta denne pdf'en med en klype salt inntil videre. Dvs fram til Telenor offentligjør informasjon.

PDF-en skal stemme den. Og den er mer eller mindre offentligjort, værtfall for alle forhandlere. Men det er intersseant at det ikke nevnes noe om mange av de nyere abonnementene som f.eks FriHet,SuperPluss osv.. Skal høre med Telenor så poster jeg igjen.

Fra 1.mars innfører Telenor taksering for å viderekoble til andre Telenor-kunder og for å ringe sin egen mobilsvar.

 

 

Endringen gjelder følgende abonnement i privatmarkedet: FriTid, Kort&Kontant, Nett&Kontant, Fri120, Fri60, Fri20, FriFiks, SuperMinutt, Privat, Ring Kontant, djuice cash, djuice control/control+, djuice netcash, djuice nonstop, djuice zero, djuice allstar, djuice kontant og djuice magnum.

 

Det er fortsatt gratis å viderekoble innad i en FriFamilie løsning

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...