Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg elsker deg!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest an0nym_skep

Ja, det handler da om de 3ordene som kanskje blir brukt mer og mer imellom jentevenner og sånt. Men for meg er det noe som betyr noe veldig sterkt. Min historie:

 

Har vært hjemme hos kjæresten i hele dag, var innsillt på at jeg skulle klare å få det til (si jeg elsker deg) men gjorde jeg ikke. Hun merket på meg at det var noe rart og spurte meg om det var noe galt. Jeg sa det ikke var noe spesielt. Dumt ordvalg sikkert. Men men, når jeg kom hjem nå for 30min siden fikk jeg den vanlige nattameldinga som vi har som ett rituale. Vært sammen i 8mnd nå. Jeg fortalte henne på neste melding at hun hadde helt rett, det er en ting jeg absolutt har på hjertet men som jeg ikke klarer å si. Så sa jeg det på melding..

 

Ordrett: Det er noe om er veldig stort og betyr mye for meg. Men jeg er helt sikker. Dette skulle ikke komme på melding men jeg er ikke så flink. Jeg elsker deg (****)

 

Respons: Så hyggelig:D!<3 Jeg er så utrolig glad i deg (*******) Du skulle bare visst.

 

Hva betyr dette? Ville så gjerne høre det tilbake..

 

Mvh

An0nym

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting å bekymre seg for. :) Som alle andre her sier, så vil hun enten si det face-to-face, eller så er hun ikke helt klar. Men ut av det jeg kan se på meldingen du fikk tilbake, er den utelukkende bra.

Hun bruker "utrolig glad i deg" og "du skulle bare visst" og hun bruker navnet ditt i meldingen. Noe som kan tyde mest på at hun ikke er helt klar for å si det enda, men samtidig ikke vil at du skal tyde det feil.

 

Det er et kjempesteg for noen å gå fra Glad i, til elske, mens andre betyr det ikke så mye. Så hvis hun ikke er klar for det enda, er det ingen grunn til å fortvile. :) Det kommer til å bety så veldig mye mer når det kommer på hennes premisser, uansett hvor lang tid det tar.

Lenke til kommentar

Chillern, ikke tenk på det, bare nyt forholdet :grin:

 

Selv hadde jeg en ganske morsom situasjon igår. Har vært sammen med dama i snart 3 mnd. men vi var gode venner i ca et år før vi ble sammen.

 

Anyways, hadde tenkt mye på å si "Jeg elsker deg" til henne i det siste, og tenkte å gjøre det etter kosestund eller no sånt - men sånn ble det da ikke :p

 

Vi sto i skolekantina igår, og hun slutta på skolen to timer etter meg, men spurte om jeg ville vente siden hun skulle til meg etterpå. Så sa jeg " Seff, du vet jo at jeg els........Faen ass, hadde ikke tenkt å si det på denne måten. Men greit da, jeg elsker deg"

 

Haha, var maks lættis egentlig. Dama mi ble smigra, lo litt, og sa "Jeg elsker deg" tilbake.

 

Det var koselig, men også bittelitt morsomt :p

Lenke til kommentar
snipp ...

Haha! Jeg måtte le faktisk. Høres bra ut. Trådstarter kan ta det helt med ro, det her skulle ikke være noe problem :) Hun sier det nok før eller siden tilbake, så ingenting å stresse med.

 

Jeg har ikke sagt de magiske ordene til min kjæreste, men syns vi har vært sammen alt for kort til å kunne føle noe sånn uansett. Enkelte elsker jo alle og alt rundt seg, men etter bare 4 måneder syns jeg det er litt rart og spy ut seg med "Jeg elsker deg". Heldigvis er vi alle forskjellig :D

Lenke til kommentar
Selv om du elsker henne betyr det ikke at hun gjør det. Forventer du at hun skal lyve slik at selvtilliten din får ett boost?

Hadde jeg vært jenten så hadde jeg gjort det. Er jo bare koselig det, vel.

Kjempekoselig det, vettu. Like kos som at hun har sex med deg fordi du har lyst, og ikke fordi hun føler for det/har lyst. Eller ble det uforståelig?

Hvorfor si noe slikt om man ikke mener det? Det er faktisk en viktig ting for en god del mennesker.

Lenke til kommentar
Selv om du elsker henne betyr det ikke at hun gjør det. Forventer du at hun skal lyve slik at selvtilliten din får ett boost?

Hadde jeg vært jenten så hadde jeg gjort det. Er jo bare koselig det, vel.

Kjempekoselig det, vettu. Like kos som at hun har sex med deg fordi du har lyst, og ikke fordi hun føler for det/har lyst.

Det er ofte i et forhold at den ene har mer lyst på sex enn den andre, men vil man glede den andre så er det jo greit.

Lenke til kommentar

Jeg forteller aldri ei jente at jeg elsker henne uten at jeg virkelig mener det, og det har hittil i mitt 20 år lange liv kun hendt én gang.

 

"Jeg elsker deg" er et uttrykk jeg mener misbrukes alt for mye! Om ei jente jeg møtte og prata en stund med på en fest dagen før skriver opp meg på listen av alle de 40-50 hun elsker på profilen sin på nettby mister det kraften sin totalt, og det å "bare" være "glad i" noen ender nesten som en stygg fornærmelse!

 

Men tilbake til trådstarter: jeg tolker svaret du fikk som svært positivt! Lykke til videre! ;)

Lenke til kommentar
Det er ofte i et forhold at den ene har mer lyst på sex enn den andre, men vil man glede den andre så er det jo greit.

Jeg skal gi meg med off topic etter ett spørsmål nå. Er det også greit (for deg) at ei jente faker orgasme for å glede kjæresten?

Endret av Right
Lenke til kommentar
Det er ofte i et forhold at den ene har mer lyst på sex enn den andre, men vil man glede den andre så er det jo greit.

Jeg skal gi meg med off topic etter ett spørsmål nå. Er det også greit (for deg) at ei jente faker orgasme for å glede kjæresten?

Det er vel opp til gutten. Personlig foretrekker jeg at hun ikke later som, og hadde foretrukket at hun ikke gjorde det.

Lenke til kommentar
Gjest an0nym_skep
Selv om du elsker henne betyr det ikke at hun gjør det. Forventer du at hun skal lyve slik at selvtilliten din får ett boost?

 

Så absolutt ikke! jeg ville bare høre andres tolkning av meldingen, hvor fikk du dette fra?

 

Takk for svar allesammen, please hold topic, diskusjonene kan dere ta på meldinger ellerno. Takker på forhånd!

 

I dag har det egentlig vært helt normalt, samme glimt i øynene hennes så det ødela ikke noe, jeg følte meg litt dum bare. Men det er helt sikkert helt normalt det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...