PolarBearKBG Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei. Jeg satt å så på film i dag mens jeg spillte noen spill på 123 osv. Og da måtte jeg slå av lyden i firefox. Dette gjorde jeg på Mix (Har Windows Vista) Det var greit nok, men når jeg skulle ha lyden tilbake så får jeg ikke lyd. Lyden funker alle andre steder. Men i firefox er det dødt. (jeg satte mix greia opp igjen) Dette har skjedd en annen gang og. Men da med Opera. Og da begynte jeg å bruke Firefox. Men etter det har jeg formatert. Men nå har jeg blitt så glad i firefox at jeg vil ikke bytte ut. Så har dere noen ideer? Lengter tilbake til youtube og lyd på nettet :/ PolarBearKBG Endret 26. januar 2009 av PolarBearKbg
Gormers Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Så lyden kommer ikke tilbake om du restarter firefox ?
PolarBearKBG Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Nei. Ikke etter restart av hele pc'en heller.
Skagen Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå