Gå til innhold

*LØST*Innstillinger i IE gjør at jeg ikke kan logge på ebay


Anbefalte innlegg

Hei. Vet ikke hva som har skjedd, men de siste dagene har det vært umulig og logge på ebay. Har fungert uten problemer før.

Har ikke forandret på noen innstillinger, og har kjørt virusprogram og spywareprog.

 

Har Avast, Superantispyware og spybot.

Har hele tiden siste oppdatering fra Windows update. Kjører Vista home Edition 32 bit.

 

beskrivelse av problemet:

Åpner ebay.com. Klikker sign in. Fyller inn brukernavn og passord.

trykker enter. Da skjer det ting som ikke har skjedd før. Før åpnet My ebay seg i samme vindu.

Nå åpner først ett vindu der det står:

"If you are seeing this page, your browser settings prevent you from automatically redirecting to a new URL.

 

Please click here to continue."

Samtidig åpnes en fane med sign inn på nytt.

Å sånn går dagene...

 

Hjelp?

Endret av bizarro_per
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Nyeste versjon av java og flash. Avinst de gamle først. Kjørt sletting av logg, cockie osv. Diskoppdrydding. Restartet.

Fungerer ikke.

Hvis jeg prøver å signe inn en gang til så kommer det opp "You've signed out. See you again soon!".

Her må man tydeligvis være rask hvis man skal rekke å kjøpe noe :thumbup:

 

Noen flere ideer? Tilbakestilling av internettinst, er det noe man kan gjøre uten å skape masse trøbbel?

Lenke til kommentar
Er fristende å be deg skite i hele Internet Explorer, da det er en fantastisk dårlig nettleser. Bytt til Firefox som alle oss andre :wee:
Unnskyld meg, men Opera er da minst et like godt valg? :roll:

 

(Nei, vi skal ikke fortsette denne nettleserkrigen her)

 

 

Denne tråden var feilpostet i kategorien "Maskinen fungerer ikke" og har blitt flyttet til riktig kategori; "Annet om programvare".

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...