Gå til innhold

brenne xbox 360 spill.


lettere-gal

Anbefalte innlegg

Hvor kan man kjøpe en billig dvd spiller som passer for xboxen?

 

Vurderer og gjøre det selv..

 

Blir man bannet fra live pga det? Har hørt om det før :(

 

210Kr for en sånn samsung dvd spiller til xboxen er det billig eller dyrt? får jeg det billigere?

Du trenger ikke lenger bytte ut dvd spilleren i xboxen, fordi det har kommet versjon 1.5 av iXtreme firmwaren ;)

 

EDIT: Jeg har hatt en flashet xbox i ca 2,5 mnd nå, er ikke bannet enda..men kan hende jeg blir det i fremtiden. Men care..gamer aldri online uansett.

Firmwaren av hva?

 

Hva trenger man firmaware for?? :p ok sorry er litt n00b :p

 

Hva er iXtreme?

...hvis ikke du vet hva firmware er engang, ja da burde du IKKE vurdere å gjøre det selv...

Hehe :p

Er iXtreme noe brenne program ala nero eller er det noe man setter på platen eller er det noe man lagrere på xboxen?

iXtreme er firmwaren du legger inn på dvd-spilleren som sitter i Xboxen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor kan man kjøpe en billig dvd spiller som passer for xboxen?

 

Vurderer og gjøre det selv..

 

Blir man bannet fra live pga det? Har hørt om det før :(

 

210Kr for en sånn samsung dvd spiller til xboxen er det billig eller dyrt? får jeg det billigere?

Du trenger ikke lenger bytte ut dvd spilleren i xboxen, fordi det har kommet versjon 1.5 av iXtreme firmwaren ;)

 

EDIT: Jeg har hatt en flashet xbox i ca 2,5 mnd nå, er ikke bannet enda..men kan hende jeg blir det i fremtiden. Men care..gamer aldri online uansett.

Firmwaren av hva?

 

Hva trenger man firmaware for?? :p ok sorry er litt n00b :p

 

Hva er iXtreme?

...hvis ikke du vet hva firmware er engang, ja da burde du IKKE vurdere å gjøre det selv...

Hehe :p

Er iXtreme noe brenne program ala nero eller er det noe man setter på platen eller er det noe man lagrere på xboxen?

iXtreme er firmwaren du legger inn på dvd-spilleren som sitter i Xboxen.

Hvordan lagrer jeg den der?? :p

Lenke til kommentar

Hallais :D

Dersom jeg finner ut at jeg vil spille nedlasta spill..

Trenger jeg med det der iExtreme eller hva det hette igjen ikke å åpne boksen fysisk?

Er det bare en firmware som allemann kan legge inn?

Jeg kjøpte x-boxen i desember en gang, men har ikke helt sitti meg inn i det..

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Ja jeg vet :p

Men nå var det jo ikke hva disse pinglete ironi-vikingene sier for å unnskylde seg jeg spurte om, da x)

 

Alle sammen sier sånn: Jo jeg vet akkurat hvordan du hacker din xbox og jeg forteller deg gjerne hvordan jeg gjør det, men jeg kan desverre ikke garantere at dette virker, fordi jeg som den lovlydige personen jeg er (som ikke engang laster ned musikk fra f. eks. Limewire) selvfølgelig aldri har gjort dette selv eller under noen omsendighet kommer til å gjøre dette.

 

LATTERLIG xD

Lenke til kommentar
Ja jeg vet :p

Men nå var det jo ikke hva disse pinglete ironi-vikingene sier for å unnskylde seg jeg spurte om, da x)

 

Alle sammen sier sånn: Jo jeg vet akkurat hvordan du hacker din xbox og jeg forteller deg gjerne hvordan jeg gjør det, men jeg kan desverre ikke garantere at dette virker, fordi jeg som den lovlydige personen jeg er (som ikke engang laster ned musikk fra f. eks. Limewire) selvfølgelig aldri har gjort dette selv eller under noen omsendighet kommer til å gjøre dette.

 

LATTERLIG xD

Jeg vet akkurat hvordan man modder boxen. Ikke fordi jeg har gjort det, men fordi jeg er interessert i slikt og har lest mye om det på nettet. Jeg har ikke gjort det fordi jeg ikke ser poenget med det, da jeg fint har råd til å kjøpe de spillene jeg liker. I tillegg syns jeg en 360 uten Live-muligheter er null verdt.

 

Dessuten, uansett hvordan "LATTERLIG" du mener det er, så er det faktisk ikke lov å diskutere slike ting på forumet. Les retningslinjene!

Lenke til kommentar
Ja så var det de, ja. Stemmer det. Hva er vel et forum uten de 140% alvorlige og firkantete menneskkene som quoter ord for å virke lure. Stemmer det :) <3

 

Men fra det ene til det andre: Hardware eller software?

Hva skal man quote, hvis man ikke kan quote ord? Hm...

 

Men tilbake til spørsmålet ditt; jeg velger å svare med et spørsmål: Er ikke begge deler like viktig?

 

Edit: Enig, la oss legge oss. Skal tross alt tidlig opp i morgen.

Endret av rekyl
Lenke til kommentar

Dessuten er det idiotisk å svare at det bare er å brenne ut spillene på DVD+R DL med imgburn osv, og samtidig holde avstand til prating om piratkopiering.

 

Det er IKKE bare å "brenne" spillene som folk sier over her om man skal gjøre det 100% lovlig. Skal man først kopiere et spill man har kjøpt, for å lage backup av dette, så MÅ man ha en spesiell DVD DL brenner med spesiell firmware.

 

Snakk om piratkopiering på dette forumet er forbudt, og derfor vil tråden bli stengt. Gratulerer.

Lenke til kommentar

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt.

 

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke p_report.gif-knappen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...