Gå til innhold

brenne xbox 360 spill.


lettere-gal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal fungere glatt med en vanelig dvd+r brenner ja, funker greit til meg :) Husk å brenne med Imgburn, og 4x speed :)

Ehh...

 

Det fungerer kun med DVD+R DL plater, derfor må du ha en brenner som støtter dette.

 

Du må også passe på å bruke enten Verbatim eller Traxdata plater, og brenne på 2x hastighet. Pass også på at du bruker ImgBurn og at LayerBreak er satt til 1913760 samt at Booktype for DVD+R DL er satt til DVD-ROM.

 

Lykke til!

Endret av timb
Lenke til kommentar
Skal fungere glatt med en vanelig dvd+r brenner ja, funker greit til meg :) Husk å brenne med Imgburn, og 4x speed :)

Ehh...

 

Det fungerer kun med DVD+R DL plater, derfor må du ha en brenner som støtter dette.

 

Du må også passe på å bruke enten Verbatim eller Traxdata plater, og brenne på 2x hastighet. Pass også på at du bruker ImgBurn og at LayerBreak er satt til 1913760 samt at Booktype for DVD+R DL er satt til DVD-ROM.

 

Lykke til!

 

Oi beklager, leste spørsmålet til trådstarter feil. Men det er riktig som Timb sier, helst Verbatim dvd+r dl plater ja, er best de.

Lenke til kommentar
Er vel ikke forbudt i Norge å ha sikkerhetskopi av spillene sine, er det?

 

Nei, men problemet ligger vel at xboxen ikke klarer å spille av spillene uten å chippe eller noe sånt?

 

 

 

Fet quote du har btw, men du må jo ha chest, lats, shoulders and arms also!

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Kjøp heller spillene og installer de på harddisken hvis du er så redd for platene! :thumbdown:

Ditto. Jeg stemmer for totalforbud mot slikt snakk på forumet.

"Men det er jo for backups" - Meg i reua!

Godt det er revnende likegyldig hva du skulle mene og tro. Trenger vel ikke presse frem trynet bare for å si at du personlig ikke vil at andre skal snakke om det?

 

Ellers slenger jeg meg bare på det timb presenterte tidligere. Skaff deg en DL-brenner som du slepper å fikle med booktype på, alà Pioneer D-215. Der trenger du bare flashe firmwaren en gang, så fikser den alt av booktype og layer break for deg.

 

Lykke til, og ikke bry deg om hva besserwissere og fantasimoderatorer skulle mene ;)

Lenke til kommentar

Men det å åpne boksen for å modifisere den slik at man kan spille brente spill fører til at man mister garantien. Og det å ta vare på klistremerket og sette det tilbake på boksen etter åpning for å fortsatt ha garanti på den er ulovlig.

 

Uansett er det for dumt å gjemme seg bak sånne unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Hvor kan man kjøpe en billig dvd spiller som passer for xboxen?

 

Vurderer og gjøre det selv..

 

Blir man bannet fra live pga det? Har hørt om det før :(

 

210Kr for en sånn samsung dvd spiller til xboxen er det billig eller dyrt? får jeg det billigere?

Du trenger ikke lenger bytte ut dvd spilleren i xboxen, fordi det har kommet versjon 1.5 av iXtreme firmwaren ;)

 

EDIT: Jeg har hatt en flashet xbox i ca 2,5 mnd nå, er ikke bannet enda..men kan hende jeg blir det i fremtiden. Men care..gamer aldri online uansett.

Endret av timb
Lenke til kommentar
Hvor kan man kjøpe en billig dvd spiller som passer for xboxen?

 

Vurderer og gjøre det selv..

 

Blir man bannet fra live pga det? Har hørt om det før :(

 

210Kr for en sånn samsung dvd spiller til xboxen er det billig eller dyrt? får jeg det billigere?

Du trenger ikke lenger bytte ut dvd spilleren i xboxen, fordi det har kommet versjon 1.5 av iXtreme firmwaren ;)

 

EDIT: Jeg har hatt en flashet xbox i ca 2,5 mnd nå, er ikke bannet enda..men kan hende jeg blir det i fremtiden. Men care..gamer aldri online uansett.

Firmwaren av hva?

 

Hva trenger man firmaware for?? :p ok sorry er litt n00b :p

 

Hva er iXtreme?

Lenke til kommentar
Hvor kan man kjøpe en billig dvd spiller som passer for xboxen?

 

Vurderer og gjøre det selv..

 

Blir man bannet fra live pga det? Har hørt om det før :(

 

210Kr for en sånn samsung dvd spiller til xboxen er det billig eller dyrt? får jeg det billigere?

Du trenger ikke lenger bytte ut dvd spilleren i xboxen, fordi det har kommet versjon 1.5 av iXtreme firmwaren ;)

 

EDIT: Jeg har hatt en flashet xbox i ca 2,5 mnd nå, er ikke bannet enda..men kan hende jeg blir det i fremtiden. Men care..gamer aldri online uansett.

Firmwaren av hva?

 

Hva trenger man firmaware for?? :p ok sorry er litt n00b :p

 

Hva er iXtreme?

...hvis ikke du vet hva firmware er engang, ja da burde du IKKE vurdere å gjøre det selv...

Lenke til kommentar
Hvor kan man kjøpe en billig dvd spiller som passer for xboxen?

 

Vurderer og gjøre det selv..

 

Blir man bannet fra live pga det? Har hørt om det før :(

 

210Kr for en sånn samsung dvd spiller til xboxen er det billig eller dyrt? får jeg det billigere?

Du trenger ikke lenger bytte ut dvd spilleren i xboxen, fordi det har kommet versjon 1.5 av iXtreme firmwaren ;)

 

EDIT: Jeg har hatt en flashet xbox i ca 2,5 mnd nå, er ikke bannet enda..men kan hende jeg blir det i fremtiden. Men care..gamer aldri online uansett.

Firmwaren av hva?

 

Hva trenger man firmaware for?? :p ok sorry er litt n00b :p

 

Hva er iXtreme?

...hvis ikke du vet hva firmware er engang, ja da burde du IKKE vurdere å gjøre det selv...

Hehe :p

Er iXtreme noe brenne program ala nero eller er det noe man setter på platen eller er det noe man lagrere på xboxen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...