carzzten Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jeg sliter fryktelig med min Audi A4 2.6 -96 modell. Fikk problemer med å starte en kald motor, som gjore at jeg fikk tak i motorvarmer. Det hjalp, men så plutselig en dag ville den ikke starte igjen. Så mente jeg det var kondensproblemer, og fikk helte i kondensfjerner. Det fungerte. Men igjen fikk jeg ikke start på bilen, å da var det dårlig batteri. Kjøpte nytt, og fyrte opp bilen. Neste dag ville den igjen IKKE starte... Og kondens ser ikke ut å være problemet... Er det noen som har vært bort i det samme?
teknikk Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Må si meg enig her.. skift det, og ta samtidig en skikkelig service på motoren! hvor langt har den gått?
Rebel-Rider Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Ikke bruk kondensfjerner på en innsprøytningsmotor, det har absolutt ingenting for seg. Startproblemer har som regel ingenting med kondens å gjøre på en moderne motor. Få bilen på verksted og få tatt en diagnose i stede for å drive gjettekonkuranse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå