Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Normalt at samboer leter etter horer på nettet?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest**

Jeg og min kjære har en liten diskusjon, og jeg lurer på om det er jeg som er helt urimelig.

 

Saken er den at jobben hans pleier å ta en helgetur til utlandet hvert år, og han vil gjerne være med hvis det blir noe i år.

Så er det slik at i dag tidlig satt jeg på nettet og kikka på de sidene han hadde vært inne på i løpet av natta (hvorfor jeg gjorde dette er helt uvesentlig). Iallefall så så jeg det at han hadde søkt etter "horer i polen", "bordell i polen", "sextur polen" osv. Og da jeg kom hjem fra jobb i dag så spurte jeg naturlig nok om de hadde funnet ut på jobben hvor de skulle reise på tur, og fikk da til svar at de hadde kikka på litt forskjellige steder, Polen blandt annet...

 

Det var jo ikke akkurat et svaret jeg hadde håpa på, og er jo lettere forbannet, men lurer på om jeg har rett til det, eller er jeg helt urimelig??

 

Det hører også med til historien at han vært på horer tildligere, når han jobba i utlandet, og var i et forhold da også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest**
Først og fremst bør du fortelle at du har sett loggen.

 

 

Det har jeg gjort, men han mener jo at det ikke er noe galt i det.. Derfor jeg spør her.

 

Sangesland: Han har ikke vært utro mot meg, men mot en tidligere samboer.

Lenke til kommentar
Det har jeg gjort, men han mener jo at det ikke er noe galt i det..

Han mener at det ikke er noe galt i å planlegge å være utro? Hvorfor i all verden skulle han søke etter horer dit han skal med jobben, om han ikke hadde planer om å gjøre noe? Derfor er jeg enig med Rabbid om at han ikke høres ut som noe å samle på.

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar
Gjest gjest**
Mener han at det ikke er noe problem i selve Googlinga eller i handlingen han ser ut til aa planlegge?

 

 

Tja. Han sier jo selvfølgelig at han bare søkte etter det for moro skyld.. Helt tilfeldig at det var polen det dreide seg om. Det er vel igrunn hele settingen han syntes er normalt. Han syntes det var veldig merkelig at jeg reagerte på det, og kunne igrunn ikke skjønne hvorfor jeg gjorde det.

Lenke til kommentar
Det har jeg gjort, men han mener jo at det ikke er noe galt i det.. Derfor jeg spør her.

 

Sangesland: Han har ikke vært utro mot meg, men mot en tidligere samboer.

Synes det høres passe tvilsomt ut. Er det fare for at han er utro mot deg også? Jeg anbefaler deg å vente til 'brutal_mann' svarer i denne tråden før du handler. Han pleier å vite hva han snakker om. :)

Lenke til kommentar
Gjest gjest**
Det er egentlig en litt kinkig situasjon, for da må hun også innrømme at hun har "spionert" på surfinga hans. Og det er også et tillittsbrudd, akkurat som det ville være å lese hotmailen hans hvis hun ikke har tilgang til den.

 

 

Det er ikke sånn at jeg går å snoker i hans ting i hemmelighet. Også har jeg jo ofte behov for å kikke i historikken når jeg skal finne frem en side jeg har vært på tidligere f.eks. Vi har det veldig åpent, så min telefon er hans telefon og omvendt. osv.

 

TehJøran: Jeg har jo også spurt om han kikka etter det for noen andre, men han søkte jo da bare for moro skyld sier han. Og det var ikke sånn at kjefta han huden full, uten at han fikk sagt noe. Jeg spurte jo om han hadde noen grunn til å gjøre det.

Lenke til kommentar

Tror også det var for moro skyld egentlig. Er så mye snakk om horer som går på nettet nå som sexloven er i kraft, da søker vel de fleste i google bare for moro skyld. Er sånn gutteting det der med "nå skal vi dra til syden og kjøpe masse horer & sprit høhøhøhø"

 

Betyr ikke at vi gjør det fordet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Enig med Bytex, men han har jo en passe svak hånd siden han har vært utro mot en tidligere samboer.

 

På en annen side. Om dere har et så åpent forhold som du sier, så må han ha vært klar over at du ville se historikken hans. For min del kan det være en ørliten indikasjon på at han ikke hadde noe utroskap i bakhodet, men mer tenkte på litt "uskyldig kødding", uten å helt se for seg hvordan det kunne misstolkes.

Lenke til kommentar
Gjest gjest**
Enig med Bytex, men han har jo en passe svak hånd siden han har vært utro mot en tidligere samboer.

 

På en annen side. Om dere har et så åpent forhold som du sier, så må han ha vært klar over at du ville se historikken hans. For min del kan det være en ørliten indikasjon på at han ikke hadde noe utroskap i bakhodet, men mer tenkte på litt "uskyldig kødding", uten å helt se for seg hvordan det kunne misstolkes.

 

 

Jo det kan jo selvfølgelig være.. Han er ikke den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder slikt..

Nei altså jeg tror jo ikke at han vil være utro, men samtidig så har jeg vanskelig for å forstå hvorfor han skulle lett etter det ellers.. Men er jo mulig det er en sær gutteting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...