Gå til innhold

Hvordan stoppe CS på LAN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så som den BOFH jeg er satte jeg shellet dems (i NT4.0) til quake.exe, dermed startet Quake i det de logget inn. Når du avsluttet Quake ble du logget ut.. Til å starte med syntes de det var morsomt, men etter ett par dager uten å kunne jobbe seriøst i det hele tatt tok de hintet, og kom krypende... :wink:

 

Gullfin metode! :lol:

Lenke til kommentar

Beste er vel å prøve å legge ting mer til rette for de andre spillene, med å sette opp dedicated server, som f.eks. Battlefield 1942 og Return to castle. De spillene tar jo helt av når du er mange på engang :D

 

I datatreff sine yngre dager så var folk mer sosiale og tok mer initjativ. Fjortisene nå til dags sitter så mye med pc'en at de nesten blir redde for å snakke med folk i virkeligheten, og det blir mye enklere for dem å bare joine den faste dedicated cs serveren som de fleste datatreff har....

Lenke til kommentar

BlackDeath, ser ut til at jeg har bæsja på leggen..

 

Man kan ikke stenge enkeltporter på SuperStack II 3300, ihvertfall ikke med siste software versjon. Må ha tenkt på Corebuilder el..

 

But anyhow.. Test denne:

http://www.fortunecity.com/skyscraper/term...2/security.html

 

"The Port Block", det høres vel veldig riktig ut.. Kan stenge inntil 3 porter, og zip fila er på 17Kb :)

 

Regner med dere kjører Win2k el., og da har du mulighet til å kjøre den opp som en service. Kall den ett-eller-annet kryptisk, så skjønner ikke Luserene hva det er for noe.. ;)

Lenke til kommentar
Noen som har peil på om det er mulig og evt. hvordan det er mulig å stoppe spilling av CS på et LAN?

Nettet er et rent swithet net uten router........

 

 

Kent

 

 

ville Banka dritten ut av alle og så tvinga di til og spille noe annet :lol::lol:

 

:lol::woot::yes:

er vel det eneste som ville virket ja kanskje

Lenke til kommentar

Hmm, den videregende skolen jeg går på i Stavanger (Hetland) Har investert i nye pc'er p4 1,8 GHz. Det er konstant spilling av cs på dem. Tror ikke admins har funnet noen måte å stoppe det. De ghoster maskinene på ny ganske ofte, men 30 min senere er det cs på omtrent alle maskinene igjen. Nei off.. Stakkars sysadmins :)

 

Mitt forslag:

Bytt ut alle switcher mer 10 mbit hubber, lag masse load på nettverket, umulig å spille cs med høy ping :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...