Gå til innhold

Min. HW for å kjøre WoW på max


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du kan få høyere fps vist du slår av en innstilling. Hugser ikke helt hva den heter men tror det er vsync som skal vere av får å nå høyere enn 60. Men du trenger virkelig ikke mer:) Tror ikke det er mulig å merke forksjell.

 

Vist du og bruker LCD skjerm er som regel begrensinga på skjermen 60 Hz, som da er 60fps. Som gjør at du ikke kommer høyere. Unnskyld vist jeg tar helt feil med dette da:p Men er ganske sikker på at det er slik det er.

Lenke til kommentar
Tror du kan få høyere fps vist du slår av en innstilling. Hugser ikke helt hva den heter men tror det er vsync som skal vere av får å nå høyere enn 60. Men du trenger virkelig ikke mer:) Tror ikke det er mulig å merke forksjell.

 

Vist du og bruker LCD skjerm er som regel begrensinga på skjermen 60 Hz, som da er 60fps. Som gjør at du ikke kommer høyere. Unnskyld vist jeg tar helt feil med dette da:p Men er ganske sikker på at det er slik det er.

 

Stemmer dette, menneske øyet kan ikke se mer enn 24fps så egentlig vil man ikke trenge mere i fps om spillet er dynamisk, men om det er som source, wow +++ vil man kunne merke forskjellen på 24fps og 60fps. Men om du ligger på 60fps skal du ikke klage, spillet vil gå veldig glatt da, men hvis du vil ha mer er det bare å slå av vsync som hanzi sier. Noen spill som f.eks. fallout 3 og UT3 har vsync ståenes på heletiden, her må man inn i config filen for å slå den av.

Slå av "sync every frame" i video instillingene så vil fps'n komme høyere opp.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Skal ha meg ny pc og vurderer da en bærbar. Har da et spørsmål som sikkert opptar veldig mange andre også.

 

Hva er minimun hardware (prosessor, minne og skjermkort) for å kunne kjøre wow på max med ok fps? (Gitt en viss oppløsning selfølgelig.)

 

For å ta et par eksempler:

GeForce 9300M-GS, 3GB og Intel Pentium Mobilde T3400. Vil dette være nok?

Geforce 9600 GT, 4GB og Intel Core 2 Duo T6400. Vil dette være nok?

Geforce 9700 GT, 4GB og Intel Core 2 Duo P8600. Vil dette være nok?

 

Noen som kan poste et eksempel eller to?

Altså: HW, oppløsning, "kjører wow bra/ok/dårlig".

 

For og ha smooth Gameplay ... GeForce 9,6k 4gb ram og intel duo. Samme med den adre.

 

Kjører selv på min laptop meg ett 9,6k kort har ikke lagg i det hele tatt. Den første du nevnte har nok en litt for dårlig prosessor og Skjermkortet er heller ikke mye og skryte av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...