Gå til innhold

er det lurt å kjøpe PS3


eerik97

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Exclusives en ekte gamer bare ikke kan gå glipp av;

 

1. Metal Gear Solid4,

2. Uncharted 1&2

3. Ratchet&Clan

4. LittleBigPlanet

5. Killzone2

6. Resistance2

7. God of war3

8. Gran Turismo5

 

Xbox360 sine:

1. Gears of War2 6. Lost Odyssey

2. Mass effect 1&2 (slippes på pc)7. Alan Wake?

3. Fable2

4. Forza 2&3

5. Halo-serien

 

Du får avgjøre selv hva du er ute etter.. men for min del er valget enkelt.. mass effect spiller jeg på pc, også låner jeg en xbox360 av venner for å spille gears of war2 og fable2.

 

Når Ps3 attpåtil kan streame mkv uten problemer, spille av blu-ray osv så låner jeg heller en xbox360 hver gang den får et kult spill.. Ps3 ftw :)

Har du råd, og ikke savner pengene er jo ps3 et lett valg :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Exclusives en ekte gamer bare ikke kan gå glipp av;

 

1. Metal Gear Solid4, 6. Uncharted 1&2

2. Ratchet&Clan 7. LittleBigPlanet

3. Killzone2 8. Resistance2

4. God of war3

5. Gran Turismo5

 

Xbox360 sine:

1. Gears of War2 6. Lost Odyssey

2. Mass effect 1&2 (slippes på pc)7. Alan Wake?

3. Fable2

4. Forza 2&3

5. Halo-serien

 

Du får avgjøre selv hva du er ute etter.. men for min del er valget enkelt.. mass effect spiller jeg på pc, også låner jeg en xbox360 av venner for å spille gears of war2 og fable2.

 

Når Ps3 attpåtil kan streame mkv uten problemer, spille av blu-ray osv så låner jeg heller en xbox360 hver gang den får et kult spill.. Ps3 ftw :)

Har du råd, og ikke savner pengene er jo ps3 et lett valg :)

er vel det....tror jeg skal kjøpe det

Lenke til kommentar

Fikk en til jul og streamet videoer perfekt til nettverket mitt begynte å få forkjølelse.

Kjipt når hele DVD samlingen er digitalisert.

 

Men, har ingen problemer med å anbefale deg en. Etterpå bør du spare penger til en Xbox 360 Elite.

 

Av spill så er Mirrors Edge for min del selvskreven.

Lykke til.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Exclusives en ekte gamer bare ikke kan gå glipp av

 

Vil legge til Valkyra Chronicles, som desverre altfor mange "ekte gamere" har latt skli usett forbi seg. Det solgte ikke spesielt godt, og det er et av de beste ekslusivene ps3 har, i en sjanger hvor ps3 har altfor få spill hittil.

 

Angående kjøp. Jeg har ikke angret et sekund siden jeg importerte min ved launch i Usa.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

PS3 har fått mange gode spill, og forskjellen mellom multiplatform spill er blitt mye mindre med tiden. Sony tilbyr også ein gratis online del om online spilling er viktig for deg :) BD-spilleren er også av god kvalitet, ingentin å utsette der.

 

Og med kommende KZ2 så er det ein god grunn i seg sjøl til å kjøpe PS3 :p

Lenke til kommentar

Det er lurt, kjøpt Playstation 3 forgje uke, sammen med Uncharted og Metal Gear Solid 4, du får en maskin som er stille og kjølig, med gode ekslusive spill med gratis internett som måndlig oppdaterer seg, du får også innebygd Wi-Fi og en av markedets best Blu-Ray spiller.

 

Prisen kan kanskje være litt dyr, men når du har hatt maskinen et halvt år så er den verdt prisen, og når du har hatt den et år så synes du at det er det beste kjøpet du har gjort.

Lenke til kommentar
Exclusives en ekte gamer bare ikke kan gå glipp av;

 

1. Metal Gear Solid4,

2. Uncharted 1&2

3. Ratchet&Clan

4. LittleBigPlanet

5. Killzone2

6. Resistance2

7. God of war3

8. Gran Turismo5

 

Xbox360 sine:

1. Gears of War2 6. Lost Odyssey

2. Mass effect 1&2 (slippes på pc)7. Alan Wake?

3. Fable2

4. Forza 2&3

5. Halo-serien

Hehe, stryk de spillene som ikke har kommet ut ennå. Det er ingen garanti for at de blir så gode som hypen tilsier. Også ville jeg lagt på Braid, Geometry Wars: Retro Evolved 2, Portal: Still Alive og Rez HD til 360. Wipeout HD og Valkyria Chronicles til PS3.

 

For meg er det ikke like sikkert, når mange av de beste spillene er multiplattform og 360 er så mye billigere. Jeg foretrekker også eksklusivene på PS3, men det er strengt tatt flere gode spill enn jeg klarer å spille til hver konsoll, så ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...