Gå til innhold

Spillkonsert tilbake til Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... jeg lurer på om dem har leid inn et orkester og kor ennå. Kringkastningsorkesteret har konsert den 19. og vil ha liten tid til å øve (selv om de har spilt mye av dette før). Oslofilharmonien har andre bookinger den 20. Da sitter vi nesten igjen med bare orkestre med hobbymusikere, men de kan jo være vel så gode de selvfølgelig.

 

Jeg håper uansett de ikke har falt for fristelsen med å sette opp dette showet uten en booking av et orkester. Slikt kan fort gå galt. Men uansett, må prøve å få med meg dette denne gangen. I 2007 gikk planene mine i vasken.

Lenke til kommentar
Har det blitt nevnt noe om dette vil bli tatt opp og solgt på DVD?

 

Jeg tror nok ikke konserten i Ekeberghallen blir tatt opp og solgt på DVD, nei. Det er mulig du vil finne noen YouTube videoer på nett etter hvert etter konserten, men.

 

Hvis du vil ha noe sånt, kan du jo gå til hjemmesidene til Play hvor du får kjøpt en CD med noe av musikken fra konserten. Den ble spilt inn i Praha av Czech Philharmonic chamber Orchestra og Kuehn's Mixed Choir. Med CDen følger det også en DVD med en ca. 20 minutters video fra CD-innspillingen i Praha.

 

Personlig synes jeg kanskje videoen kunne vært litt lenger og mer "komplett". Men bortsett fra det, er jeg selv fornøyd med denne utgivelsen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...