Gå til innhold

Server med norsk befolkning (horde PVP)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, jeg og en kompis skal starte en ny char i kveld, nå som man kan lage death knight på hvilken som helst server bare man har en i lvl 55+. Siden vi vanligvis spiller alliance tenkte vi nå å starte som horde.

Spørsmålet er da, finnes det en PVP server med en god norsk befolkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Patch 3.0.8 Bugs

Dog. gjelder dette for US, men kan hende samme problem oppstår i EU også.

[uS] Account-Wide Death Knight Creation

It was anticipated that with the release of the current patch, 3.0.8, players would be able to create a new death knight on any realm within their region. Unfortunately, due to unforeseen circumstances, we are not able to make this available as of yet. We do anticipate making this available in the near future and will do our best to keep everyone informed of when this becomes available.

Please keep in mind that when implemented restrictions will still apply to new, non-transfer realms such that death knights cannot be created on those realms until you level a character to level 55 on that realm or until transfer restrictions are removed.

[...] Please be aware that select players are currently able to create death knights on realms other than the one they currently have a level 55+ character on while others are still unable to do so at this time. We are currently working to address this issue and anticipate this to be corrected as of tonight’s rolling restarts. We will post additional updates after the completion of the restarts. (source)

Når det gjelder server har vel Grim Batol en del norske folk, men den er vel ganske full fra før.

Endret av BigJackW
Skrevet
Så, jeg og en kompis skal starte en ny char i kveld, nå som man kan lage death knight på hvilken som helst server bare man har en i lvl 55+. Siden vi vanligvis spiller alliance tenkte vi nå å starte som horde.

Spørsmålet er da, finnes det en PVP server med en god norsk befolkning?

Regner med at dere skal lage Belf dk? Det er jo så typisk for ally rerollers.

Skrevet

Har du i det hele tatt noe å vise til, eller er det bare enda en grinete, løs påstand fra deg?

Nye Duffo, anyone?^^

Skrevet

Jeg skal det når jeg skal lage en horde om ikke så lenge. DK'en blir vel bare for å enkelt farme noe penger, for så å lage en annen klasse.

Folk må jo lov til å like hva de vil uten at folk skal slenge med sånne kommentarer..

Skrevet

Har du i det hele tatt noe å vise til, eller er det bare enda en grinete, løs påstand fra deg?

Han har jo på en måte rett da :>

Var iallefall slik rundt TBC release, og det har ikke kommet noen nye raser så ser ikke hvorfor/hvordan tendensen skulle forandret seg.

Skrevet

Ok, jeg kan begynne å spørre alle BE DKs jeg ser om de er ally rerollers. Jeg tipper jeg vil få ganske mange ja-svar.

"Pretty race"-rerollers kan GTFO.

Skrevet
Ok, jeg kan begynne å spørre alle BE DKs jeg ser om de er ally rerollers. Jeg tipper jeg vil få ganske mange ja-svar.

"Pretty race"-rerollers kan GTFO.

Bra han er Tauren og jeg er Undead da...

Skrevet

Jeg har en DK men den er Tauren.

Har en Blood Elf da men det er en Paladin, og siden jeg kun spiller horde så måtte jeg velge Blood Elf for å kunne ha en Pala.

Personlig så bryr jeg meg ikke om hvorfor folk velger den rasen de spiller.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Et problem å være BE?

Spiller selv nystartet på Kazzak, rerollet fra Ally til BE paladin. Mange norske der, men er som sagt kø på kveldene.

WarpX - velkommen til listen min.

Skrevet

Jeg har nettopp rerollet på Euro server. Er ikke så nøye for meg om jeg spiller sammen med andre norske eller ikke - jeg kjenner en fra Estonia på den serveren (Al'Akir). Har spilt AO og WoW med han før. Jeg rerollet horde. Etter å ha vært Gnome warlock i 2 år, er jeg nå troll hunter :D Litt synd jeg ikke kunne ta med meg min lock, men US raid tider er skikkelig usunne :p

Jeg har liksom alltid innbilt meg at horde spillere er mer vennligsinnede mot hverandre enn alliance, men mulig jeg tar feil. Det er ingentig i denne tråden som tilsier at noen er bedre andre sånn sett.

Det blir nå kult å se om jeg liker horde - så langt synes jeg trollet mitt er rimelig kult.

En ny Saldomel :D

Skrevet

Det er en god del norske ally på Sylvanas, tror det er en del norske horde også. Jeg har sett en del guilds med norske ord i seg.. Men jeg kan ikke si det helt sikkert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...