Gå til innhold

Springsteen til Bergen


fhl

Anbefalte innlegg

Å selge billetter til høyere pris enn pålydende er ulovlig, så en kjapp mail til Finn burde i hvert fall hjelpe litt, om ikke annet så for å stikke kjepper i hjulene for haiene. Dessuten kan du jo bruke det du finner av info på jævlene og melde dem på diverse mailinglister og sms-klubber og den slags.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Noen som var på konserten i dag? Hva synes dere? :)

 

Skal selv på konsert i morgen, gleder meg...

 

Jeg var på konserten. Var noe av det sykeste jeg har vært med på. Tross alder av 17 år storkoste jeg meg. Musikken er jo veldig bra, og ingen kan måle seg med måten han er på scenen. Var på Metallica ifjor, liker egentlig Metallica som band bedre, men som konsert var denne mye bedre! Hadde jeg aldri trodd. Måten han tar vare på fansen, synger med fansen, lar fansen synge. Og det fantastiske når han tar imot sangforslag og spiller det DU ønsker!!! Nei, skulle gjerne gått idag å, helt vanvittig bra konsert, alder spiller ingen rolle, der var folk fra 3 år til 70 +! Det er ikke mange artister som klarer det, og jeg har ikke ord!

 

Terningkast 6 fra meg! Gled deg!

Lenke til kommentar

jeg er 16. angrer sykt på at jeg ikke var der. jeg for min del liker svært lite at det som ses på som typisk ungdomsmusikk. the boss, the real king, kaizers og neil young står høyt høyt oppe på\ listen av god musikk.

 

btw: techno, trance ol. er ikke musikk. det er greit til fest, mend et er ikke musikk.. (i mine øre vell og merke)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
jeg er 16. angrer sykt på at jeg ikke var der. jeg for min del liker svært lite at det som ses på som typisk ungdomsmusikk. the boss, the real king, kaizers og neil young står høyt høyt oppe på\ listen av god musikk.

 

btw: techno, trance ol. er ikke musikk. det er greit til fest, mend et er ikke musikk.. (i mine øre vell og merke)

 

Kunne knapt vært mer enig. Er 17 og mener dette er fantastisk god musikk. Takler ikke techno, trance og hip hop, ikke engang til fest. Men The Boss er fantastisk. Var på tirsdagskonserten, var helt villt.

Lenke til kommentar

Veldig fin konsert i kveld, men sammenlignet med gårsdagen (setlist) skulle jeg gjerne fått høre både Youngstown og Hungry Heart, men man kan ikke få alt heller.

 

Men et lite minus om lyden; den var til tider lav, grøtete og litt "annerledes" enn det den skal være, men det løste seg ofte midtveis inne i sangene.

 

Favoritter fra kvelden: Ghost of Tom Joad, Dancing in the Dark (ikke så sykt bra gjennomført, men jeg DIGGER den sangen) og selvsagt The River. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...