Gå til innhold

Tv-kjøp 32" - Hvilken av disse bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dama har den tvn, og jeg trur du skal lete lenge for å finne en som slår denne til den prisen.

 

Pianolakken har forøvrig ikke irritert meg(enda) selv om vi sitter med vinduet bak oss når vi ser på tv.

 

Uansett så blir du nok neppe skuffet hvis du går for denne. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jepp. Selv om den har CAM-modul som skal fungere må man kjøpe kortleseren. Pluss at man må leie kortet (799,- i året + abonnement hvis man skal ha andre kanaler), og da kan man nesten like gjerne også ta den "gratis" Sagem-dekoderen de slenger med. De virker å gjøre sitt beste for at ting skal være så vanskelig som mulig.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Meh. CAM-slot da. "Gir de bort" den PCMCIA-format CAMen/leseren også nå med abonnement? Trodde det bare var "basisboksen" deres fra Sagem. Nuvel... Helt utrolig hvor håpløst hele RiksTV-opplegget har blitt. Dyrt og dårlig. Britenes "Freeview" er jo himmelriket i forhold. Med mindre man bare skal ha NRK til en hytte-TV elns. virker det litt bortkastet å betale (av og til *mye*) ekstra for en TV hvis eneste forskjell fra "søstermodellen" er at den støtter RiksTV.

Lenke til kommentar
Philipsen har jo eit ganske sært og lite vakkert design, i motsetning til LG-en.

 

Ellers har Samsung og apparater i den størrelse og prisorden, utan at eg har studert det noko meir.

 

Jeg for min del digger designet. Noe annet enn alle pianolakk-tv'ene rundt omkring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...