Gå til innhold

Demo: Defense Grid: The Awakening (PC)


Anbefalte innlegg

Oppbrukt, dette er det eneste Tower defence spille som ikke er flash eller en mod. ( så vidt jeg vet)

 

er nok feil det, master of defence er et frittstående td-spill.

Så jeg tok feil :hmm: jeg var jo langt ifra sikker så det er ikke så veldig overaskende.

 

Ps: er det noen som har en god taktikk? for eksempel er det best og oppgradere eller bygge nye tårn. har hele spillet btw

 

jo, seff tenkte bare jeg skulle nevne det. i master of defence er oppgradering nøkkelen, men det er jo langt ifra sikkert at det er noe likt

 

Tror det varierer veldig, oppgradering gjør som tårnet mye mer ødelegende men er dyrt.

Pleier å oppgradere til gult, rødt for maskingevær, ellers ser jeg det ann, misiler oppgraderer jeg ikke.

Har du et tårn som står unikt godt til, typisk at motstanderen må gå rundt det så oppgraderer jeg til rødt, hvis nye tårn vil virke like godt så kan du like godt kjøpe flere. Mindre skade men bedre mot svermer.

 

Er mer viktig hvor tårn plaseres. Lasere og kanoner likter lange skuddbaner og åpent rom, flammekastere og de kluster bome sakene liker seg godt sammen med den som sinker motstansderen. maskingevær er allround våpen. om å gjøre å la alle våpen ha størst mulig bane å skyte på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ålreit spill, rundet fullversjonen i dag. Absolutt verdt 100 kr, selv om det er litt kort. Når det gjelder oppgraderinger, så er det forskjell på tårnene. Noen er veldig dårlig på nivå en, spesielt maskingevær og infernotårn. Har ikke spilt demoen, men når man har tilgang på alle tårnene på de siste brettene, har jeg gjort det greit med denne strategien:

 

Liten guide, obs: spoiler for dem som vil finne ut av ting selv!!!

 

 

1: maze med maskingeværtårn, veldig lav skade, men det billigste tårnet. Kan oppgraderes, for grei nok skade.

2. Få opp et kanontårn på en strategisk stilling. Erfaringsmessig spillets bread and butter, jobber jamnt og trutt.

3. Et lasertårn tidlig i mazen, for å ta slike raske små eklinger.

4. Et infernotårn tidlig i mazen, for å ta grupper, crap på nivå 1, så oppgrader. Disse to trenger slik slowmekanisme for å funke bra.

5. Et meteortårn sentralt.

6. Tesla tårn innerst i mazen, veldig bra som lvl 1, til å ta ut de få som kommer igjennom.

7. Command senter sentralt.

8. Bygg ut mer og mer.

 

 

 

Det kule med spillet, er at alle tårnene bør brukes og settes strategisk. :)

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...