Gå til innhold

Hvor mange servere har lag nå om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har i det siste opplevd veldig mye lag, og spesielt i naxx.

Dette har vart litt over 1 uke nå. Gjelder dette alle serverene eller bare Kul Tiras som jeg befinner meg på. I går måtte vi avbryte raidet fordi casting time var helt absurd.

ne1?

Endret av b@rgen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja har opplevd en del lagg i naxx i det siste. spesielt i Construct wing. måtte avbryte raid på thaddius pga 4-5 sekunders delay på polarity shift. men det har ikke vært noe problem den siste uka.

Skrevet

Thaddius og Malygos fase 2 er nok de verste på min server.

Har jo også noen random laggs rundt omkring på bosser, som er veldig irriterende.

Skrevet

problemet er ikke Realmene, det er instance servern. Veldig mange guilder raider nå fra kl 7, og trøkket på instanseserveren er enorm. Vi klarte å ta naxx et par timer i et ufattelig lag, men måtte også gi oss her om dagen. Og som sagt, har ikke en damn drit å si hvilken server vi er på. Instanseserverne er noe annet. f.eks når du får "additional instances cannot be launced" da er instanseserveren full og du må vente litt før du prøver å gå inn igjen.

men det har jo tydeligvis blitt et økende problem, også om man leser på wow forumet. så antar blizzard hoster opp litt mer nå. penger har de iallefall nok av!

Skrevet

Ja er lag stort sett overalt for tida, men nokon har det tydeligvis verre enn andre.

Hadde 3 Disconnects på Thaddius, andre sleit med å få flytta seg. Men eg og noken andre sprang fram og tilbake som alt skulle vore velstand

så antar blizzard hoster opp litt mer nå. penger har de iallefall nok av!

Tingen er at det hjelper ikkje med meir Hardware for eit Software problem.

Blizz(iallefall Asia sine serverer) Kjører på Hardware som danker ut det meste.

var ein artikkel om dette på wowinsider.com for ei stund tilbake sidan.

Skrevet

Har merka det i 3uker hvertfall. Spesielt anub er laggy. Går fint til adds begynner å spawne, da eskaleres det voldsomt og ting står gjerne stille i 20-30 sekunder før noe skjer.

Samme med abilites, tar opptil 10 sekunder fra trykk til det blir utført.

Og ja, blizz har sakt at Wg er direkte relatert

Skrevet

Har vært både en del realm lag og instance lag her (Bronzebeard). Og alle største delen av dette har gått på server og ikke ISP lag.

Har og had et par merksnodige irriterende feil med instanser, blant annet vi skulle gjøre daily heroic som var Utgard Keep, ingen var naturligvis saved. Vandret inn i portalen og ble kastet ut like fort med beskjed om at du kan bare gjøre den instansen en gang og da vennligst prøv igjen en annen dag. Disse feilene har skjed alt for ofte med en eller flere gruppe medlemmer, måtte engang finne helt ny healer til Nexus heroic fordi healeren kom seg ikke inn i Nexus.

Så det har vært en del irriterende feil i spillet i det siste som jeg håper de retter opp på snart.

Skrevet
har vel hadd lagg i 5 uker tror jeg, varierer en del.

Virker også som at dette på en eller annen rar måte kan relateres til Wintergrasp battles...

Det har jeg og hørt av noen i guilden.

Begynner virkelig å bli lei av dette, og vurderer å ta en pause til nytt content er på plass. Er jo ikke akkurat så veldig mye å drive med annet en hjernedød naxx\sarth\malygos farming

Skrevet

En guildie fant følgende på det offisielle forumet:

0. 17/12 Instance Performance 17/12/2008 09:14:36 PST

We are aware that players on some realms may experience performance issues mainly in instances during peak playing times. This is largely due to the very high number of players in instances, and notably affects Naxxramas the most.

Please be assured that we are working on optimisations to address the issues, and will keep you updated on the progress.

----------

Update 08/01: Naxxramas and World Latency Fixes

For the last several weeks, our players have been experiencing periodic latency in both outdoor Northrend areas and Naxxramas, and we wanted to provide you with several updates on what we're doing to resolve these issues. As many players have discovered, the outdoor Northrend latency has been tied to activity in Wintergrasp. We are actively working on a server-side fix that should address the high latency experienced in the outdoor world when Wintergrasp is active. This fix is currently in testing on internal test realms and we anticipate that we'll be able to push it to live realms in the near future. Concerning Naxxramas, optimizations are being made that will address both the latency and disconnection issues affecting players while in that zone. These optimizations will be included with the next minor content patch.

We appreciate your patience as we work to address these issues.

Ref: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...09743&sid=1

Forhåpentligvis kommer det en løsning snart. Vi har selv måttet avbryte flere naxx 25 raid siden for mange slet med lag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...