NoobCannon Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Dette har jeg ønsket lenge nå! Surfe nettet ingame uten og bry meg om at spillene kan krasje når jeg legger dem ned. WAR/WOW quest walkthroughs ingame :D Skriver dette ingame WAR
Beges Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jøss. Surfer du via Steam? Får ikke til det, jeg. Jeg forstår ikke posten din. Er dette noe du gjør atm, eller noe du ønsker deg? Endret 15. januar 2009 av Beges
NoobCannon Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 (endret) Mens du er ingame i et Steam spill trykker du Shift+Tab og trykker på "Web" knappen nederst skulle kanskje forklart det bedre men. Edit: Kan ikke surfe youtube da :/ flash funker ikke tror jeg. Endret 15. januar 2009 av Gunpig
duppsko Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Noen som har prøvd PLAYXPERT? Dette skal kunne gi deg mulighet for web browsing, msn osv i hva som helst spill. Kun for XP atm, men kommer en vista patch denne måneden.
NoobCannon Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Noen som har prøvd PLAYXPERT?Dette skal kunne gi deg mulighet for web browsing, msn osv i hva som helst spill. Kun for XP atm, men kommer en vista patch denne måneden. har ikke det nei, aldri hørt om det så jeg tror det kan være litt spyware eller buggy. Stoler ikke på slike programmer:p
Beges Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Mens du er ingame i et Steam spill trykker du Shift+Tab og trykker på "Web" knappen nederst skulle kanskje forklart det bedre men. Edit: Kan ikke surfe youtube da :/ flash funker ikke tror jeg. Har ingen WEB-knapp i Steam Overlay, jeg?
kjermy Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Du må være med på beta-testing... File --> Settings --> Account --> Beta participation
NoobCannon Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Du må være med på beta-testing... File --> Settings --> Account --> Beta participation Er ikke i no beta jeg.. Kom opp en Self-Updater så sto det at den hadde web browser så restartet jeg steam så voila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå