Gå til innhold

Anonymous vs Scientologikonsernet vår 2009


Anbefalte innlegg

Komplett liste over planlagte flygebladraid den 19. og 20. juni:

 

 

Flygeblader i Haugesund - Anonymous Norge

 

rc3udf.jpg

 

20. juni.

By: Haugesund

Sted: Vi møtes på torget utenfor rådhuset. Derfra går vi gjennom gågaten med flygeblader, ned til kaiområdet, og så tilbake igjen. Ta med en venn.

Tid: rundt 14:00, kanskje før. Sjekk Vestlandanon eller denne tråden for oppdateringer.

NB: IKKE en demonstrasjon. Flygebladutdeling i par. Vær i bevegelse på fortau. INGEN plakater, INGEN roping eller megafoner. Masker kan benyttes når man går parvis. Vær forberedt på å måtte ta av masken hvis politiet ber deg.

 

Vi møtes på torget.

 

2nlcljc.jpg

 

NB: Vi må ha minst to medlemmer som er sikre på at de kan komme for at dette skal gjennomføres!

 

Flygeblader i Bergen - Anonymous Norge

 

2iuyhsp.jpg

 

20. juni.

By: Bergen

Sted: Du vil finne anons med flygeblader rundt omkring sentrum. Ta med en venn.

Tid: Fra 12:00.

NB: IKKE en demonstrasjon. Flygebladutdeling i par. Vær i bevegelse på fortau. INGEN plakater, INGEN roping eller megafoner. Masker kan benyttes når man går parvis. Vær forberedt på å måtte ta av masken hvis politiet ber deg.

 

Se etter oss rundt den blå steinen.

 

bl_stein_1158614806.jpg

 

NB: Vi må ha minst to medlemmer som er sikre på at de kan komme for at dette skal gjennomføres!

 

Flygeblader i Oslo - Anonymous Norge

 

5lxusj.jpg

 

19. juni.

By: Oslo

Tid: 12.00 til 15.00.

 

OPPDATERING: Vi kjører et opplegg under Hank von Helvetes og «Glam»s antipsykiatriske scientologi-innslag i VG-lista Topp 20-turnéen. For mer informasjon: http://anonnorway.ning.com/events/rock-for...ts-topp-20-sant

 

Det kan bli arrangert vanlige raid i tillegg/etterpå. Følg med på lenken over for oppdateringer.

 

Møtes ved Trafikanten (neon-tårnet ved Oslo S).

 

NB: IKKE en demonstrasjon. Flygebladutdeling i par. Vær i bevegelse på fortau. INGEN plakater, INGEN roping eller megafoner. Masker kan benyttes når man går parvis. Vær forberedt på å måtte ta av masken hvis politiet ber deg.

 

trafikanten.jpg

 

NB: Vi må ha minst to medlemmer som er sikre på at de kan komme for at dette skal gjennomføres!

 

Flygeblader i Bartebyen - Anonymous Norge

 

2dlq4wo.jpg

 

20. juni.

By: Trondheim

Tid: 13.00 til 16.00.

 

Sted: Du vil finne anons med flygeblader rundt omkring sentrum. Ta med en venn.

Tid: Fra 13:00 til vi går tom, går lei, eller er fulle av barter

NB: IKKE en demonstrasjon. Flygebladutdeling i par. Vær i bevegelse på fortau. INGEN plakater, INGEN roping eller megafoner. Masker kan benyttes når man går parvis. Vær forberedt på å måtte ta av masken hvis politiet ber deg.

 

292pdz6.jpg

 

I tillegg til disse arrangementene planlegger Anon å besøke:

 

http://anonnorway.ning.com/events/anon-paa-soracon"%5dAnonnorway:%20Anon%20på%20Soracon?%5b/url%5d

 

%5burl="http://anonnorway.ning.com/events/anon-paa-aicon" target="_blank" rel="nofollow">Anonnorway: Anon på Aicon?</a>

Endret av John_Steed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Masker får man kjøpt på Festmagasinet Standard (butikk i oslo) eller forbiddenplanet.com (nettsted, UK, men du kan risikere å ikke få den i tide.)

 

V for Vendetta : Mask - £4.99 : Forbidden Planet International, Your Online Entertainment Superstore for Star Wars, Doctor Who, Star Trek and more

 

Man får tre masker til under 200-kroner (tollgrensa). Da kommer maskene på 60-og-noe kroner pr. stk. Bestiller man ei kommer den på rundt 100 (inkl. frakt).

Lenke til kommentar

Prepare for fail: http://www.abcnyheter.no/node/90184

Turbonegros Hank von Helvete, eller Hans Erik Dyvik Husby som han egentlig heter, har lenge kjempet mot psykiatrien som han mener har krevd menneskeliv. I dag skriver VG at Hank sammen med Wig Wam-vokalisten Åge «Glam» Sten Nilsen skal starte opp sitt nye prosjekt «Rock For Rights» på Rådhusplassen 19. juni. Prosjektet blir beskrevet som et «korstog mot psykiatrien».
Lenke til kommentar

Nå SIER han at han ikke er for scientologene... men hvor mye skal vi legge i det liksom... i lys av at han var innlagt hos narconon....

 

Ellers er det jo ikke slik at ALLE som går til psykriatri ikke får hjelp da. Jeg kjennr faktisk et par som har fått både god hjelp og glimrende behandling, men psykriatri er kanskje mer utsatt for sorte får enn andre steder? Jeg vet det ikke, men det virker slik noen ganger. Kommer vel an på hvor du bor og hvem du treffer tror jeg, for jeg har faktisk hørt om noen som ikke fikk hjelp i det hele tatt også...

 

Men er han (hank von helvette) scientolog har han mistet min respekt ihvertfall... Det går for glam fyren også, selv om han kanskej ikke hadde så mye respekt fra før av... :)

Lenke til kommentar

Scientologikirken regner deg som scientolog når du går på Narconon, og du står i medlemslistene deres helt til du evt. skulle bli erklært fiende av dem.

 

Dette er relevant når det gjelder psykiatri og scientology:

Lederen for Scientologikirken forteller om deres planer for utslettelse av mental helse:

 

De mener at psykiatere står bak 9/11:

http://www.kontraband.com/videos/16372/Sci...ains-Terrorism/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Som en person som kan takke freudiansk psykoanalyse for store deler av mitt nåverende gode liv og lykke, må jeg si at det virkelig skjærer meg i hjerte å se scillon videoen som MrGs postet. Hvordan er det mulig for folk å være så naive, og se så smalt på noe som hjelper sa mange mennesker og har reddet så mange liv fra selvmord.

 

 

Mange tiår med forskning og undersøkelser er bare galt, men en pedofil Science fiction forfatter. Han er den enesete som hadde rett.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Vi leter fortsatt etter eldre opptak der video-skjermene illustrerte kampen mot psykiatri med psykiatere som ble skutt med maskingeværer. Høyt ønsket video, men vi er heldige hvis det finnes gamle kassetter.

 

Jeg tror ikke Hubbard var pedofil i vanlig forstand, men han ble jo vartet opp og badet av unge jenter i CMO, så det var litt suspekt akkurat det der.

 

Han hadde flere koner (på en gang) men etter hvert mistet han interessen for kvinner og sex. Han likte ikke barn heller.

Lenke til kommentar
*datt ut av mine innlegg*

men er det nokon som veitt kor ein kan skaffe guy fawkes-masker i stavanger eller omegn?

 

Litt usikker, er det noen kostymebutikker i Stavanger? Eller hva med tegneseriesjapper, de har av og til den slags.

 

Et annet alternativ er å bestille den fra nett: V for Vendetta : Mask - £4.99 : Forbidden Planet International, Your Online Entertainment Superstore for Star Wars, Doctor Who, Star Trek and more.

Lenke til kommentar

Akkurat som når de snakker om Ideal Org i Skandinavia så snakker han om Tor og Odin. Det er bare mytologi for dem. Men er David Miscavige OT en gang? Han tar ikke auditering, så vidt jeg har hørt.

 

VG: - Hank skremmer pasienter

Kjører rundt på psykiatrisk sykehus med bil med anti-psykiatriske slagord og skremmer pasientene, og deler ut flygeblader. Skal vi be om å få komme inn i scientologi-org'en i Oslo og dele ut flygeblad til de som er der inne kanskje. Tror ikke det.

 

Resten av verden (omtrent) har pirat-tema. Pressemelding her http://digg.com/d1thIR (Digg den gjerne.)

Endret av MrGs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...