Gå til innhold

Anonymous vs Scientologikonsernet vår 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flygeblad-utdeling i Trondheim. Det står som "Bartebyen" på ning'en og TRHM på bildet over.

 

Den eneste offisielle scientologi-org'en i Norge er i Oslo. Det finnes scientologi-organisasjoner som Narconon registrert i Bergen og andre steder, men det kan hende at det bare er noe pro forma-greier.

Endret av MrGs
Lenke til kommentar

- Hank von Helvete er destruktiv og farlig

Olav Gunnar Ballo ønsker å få Hans-Erik Husbys oppgulp frem i dagen. Husby skylder på psykiatriske medisiner for at Kaja døde.

 

Trygve (31) er Hanks scientolog-manager

Trygve Haug selv er helt åpen om sin tilknytning til scientologene.

 

- Men jeg jobber ikke i scientologikirken, og er også personlig kristen. Det er rundt 200 scientologer i Norge, men ikke så mange kjendiser. Derfor forstår jeg hvorfor spørsmålet kommer opp. Det viktige er at vårt engasjement mot psykiatrien og farmasiindustrien ikke har noe med scientologene å gjøre, sier han til Dagbladet.no.

 

Dyvik Husby har investert i selskapet Expect Norway AS, som drives av Trygve Haug, og som blant annet driver med investeringsvirksomhet og selger vitaminer.

 

The Sea Arrrgh shivers the timbers of Scientology Sea Org

Internet pirates don their fancy hats and corsets and form raiding parties outside local Scientology locations, in an effort to call attention to what they perceive as human rights violations and general failure in the "Sea Org". Lawsuits currently in progress highlight the controversial practices which Sea Org members are subjected to.
Endret av MrGs
Lenke til kommentar

Personlig tror jeg at han snakker sant, men se på dette:

 

Rehabilitert på scientologsenter av scientologer, bestevenn og manager er scientolog og plutselig har han samme meninger som scientologene - og kjører i en bil med et scientologfirmas logo på - CCHR. Det blir vanskelig å si at han ikke er i det minste en smule påvirket av scientologene da.

 

Ærlig talt tror jeg han blir brukt. Enten av manageren, eller av noen høyere oppe i systemet som bruker manageren igjen.

Endret av mrhenrik
Lenke til kommentar
Personlig tror jeg at han snakker sant, men se på dette:

 

Rehabilitert på scientologsenter av scientologer, bestevenn og manager er scientolog og plutselig har han samme meninger som scientologene - og kjører i en bil med et scientologfirmas logo på - CCHR. Det blir vanskelig å si at han ikke er i det minste en smule påvirket av scientologene da.

 

Ærlig talt tror jeg han blir brukt. Enten av manageren, eller av noen høyere oppe i systemet som bruker manageren igjen.

 

^^^^Dette. Men også: Hank tror gjerne han ikke er medlem selv, men scientologene regner alle som noensinne har tatt et scientologikurs - medregnet kursingen på Narconon - som scientologer.

Lenke til kommentar
Trygve (31) er Hanks scientolog-manager
Trygve Haug selv er helt åpen om sin tilknytning til scientologene.

 

- Men jeg jobber ikke i scientologikirken, og er også personlig kristen. Det er rundt 200 scientologer i Norge, men ikke så mange kjendiser. Derfor forstår jeg hvorfor spørsmålet kommer opp. Det viktige er at vårt engasjement mot psykiatrien og farmasiindustrien ikke har noe med scientologene å gjøre, sier han til Dagbladet.no.

 

Dyvik Husby har investert i selskapet Expect Norway AS, som drives av Trygve Haug, og som blant annet driver med investeringsvirksomhet og selger vitaminer.

 

Det som er uthevet.

FANTASTISK

Lenke til kommentar

De må rekruttere ca 80 stk til for å få det til å stemme. Det er dessuten bare en 50 stk som er aktive.

Samt at de bare er ignorante.

 

vårt engasjement mot psykiatrien og farmasiindustrien ikke har noe med scientologene å gjøre

 

Haddde de bare giddet å satt seg litt inn i ting hadde de skjønt at det er akuratt det det har.

Endret av Anondoinitrite
Lenke til kommentar

Ifølge Anonnorway skal Bergen ta flygeblader i morgen den 21. juni.

 

Oslo: Godt gjort folkens!

 

Det meldes forresten at en av dere i Oslo snakket med en scientolog:

GnoM:

For vel poste ett lite sammendrag av min samtale med en cosfag vi støtte på når vi var på vei ned til den ene inngangen til Topp 20 eventen.

Vi gikk å delte ut flyers på vei ned. Så kommer det en kar som ikke er keen på flyer å sier til meg, "Det er SPene på tur". Jeg svarer etter eller annet som "seff" så spørr han meg om jeg/vi vet hva vi demonstrerer mot. Og jeg forteller flittig og han snakker om at selve psykiatrien har de ikke noe i mot. Men derimot medikamentene. Så forteller jeg om fetteren til en god venn av meg som er i livet i dag pga nettopp disse medikamentene. Da beggyner han å mase ett eller annet om at "ja men hva når de tar slutt" og noe annet mas jeg ikke helt fikk med meg. Så sier han til meg mens han går vekk fra meg at vi demonstrere mot noen som bare prøver å hjelpe. Eller noe i den dure. Så var han borte vekk.

 

Trondheim 20. juni:

Hamfist:

fant ingen andre, så ble soloraid...

delt ut ~20 "hvilken kirke" og en god bunke yftc...

2ij4sap.jpg

.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...