Gå til innhold

Nytt cowboy-spill bekreftet (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Western-spill er det ikke akkurat for mange av (i motsetning til 2.verdenskrig-spill), så dette kan bli interessant.

Noen som husker Outlaws forresten? :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Western-spill er det ikke akkurat for mange av (i motsetning til 2.verdenskrig-spill), så dette kan bli interessant.

såklart, spiller det faktisk enda, så sent som i går

Skrevet

Jeg for min del skulle gjerne ha sett flere WWII spill siden det er så få spill som virkelig er gode.

Skrevet

Jeg mislikte faktisk ikke brettene med billy, det skapte en fin balanse i gameplayet.

Stemningen var god også, og historien var grei til å være ett spill(med unntak av klisjeaktige Reverend). Gleder meg til denne oppfølgeren.

Skrevet
Det som plaget meg mest med COJ var at folka tålte for mye, når du bare har 6 skudd skulle det ikke ta 5-7 skudd for å drepe noen

Javel??? Hvilken versjon spilte du?

I den versjonen jeg spilte var et - 1 skudd i hodet nok til at de lå flatt. I motsetning til Crysis som var en krise på det området.

Skrevet

Selv så synes jeg CoJ var utrolig bra... inkludert der Billy sprang rundt med pil og bue... Eneste kjedelige var når en skulle på toppen av det fjellet å hente en ørnefjær.

Så gleder meg til dette... :w00t:

Skrevet
Selv så synes jeg CoJ var utrolig bra... inkludert der Billy sprang rundt med pil og bue... Eneste kjedelige var når en skulle på toppen av det fjellet å hente en ørnefjær.

Så gleder meg til dette... :w00t:

Enig der, alt i spillet var gøy, men det fjellet var bare irriterende...

det at det var linært, hjalp å få inn en god historie... Jeg likte det linære også... Passer ikke med free-roam og western, syns nå jeg...

Skrevet

det at det var linært, hjalp å få inn en god historie... Jeg likte det linære også... Passer ikke med free-roam og western, syns nå jeg...

Et ord: GUN.

Skrevet

Et ord: GUN.

Ya! GUN er helt sinsykt kult! Håper virkelig de lager flere sandbox western spill!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...