Gakks Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 3.0.8 ble lansert på testserveren 11 desember 2008, planlagt release er vel i løpet av Januar så tipper den er rett rundt hjørnet. 3.0.8 inneholder ikke nytt content, patchen etter den som inneholder det. Og det kan jo fort ta sin tid.
Bear^ Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Ny spell for paladinen i alle fall så 1 liten ny ting er der i alle fall Men sant som du sier. Tipper neste content patch kommer i Mars
Lightningwolf Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 De hopper vel rett fra 3.0.8 til 3.1 uten noen ny patch imellom?Det skal du ikke se bort ifra.
KAS Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 De hopper vel rett fra 3.0.8 til 3.1 uten noen ny patch imellom? Mest sannsynlig, dog det kan dukke opp bugs/svakheter i 3.08 som de er nødt til å rette opp
zbegra Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hvis man ser på patch-historien så langt så kan du fortelle størrelsen på en patch ut i fra tallet. 3.0.8 - minor patch (små fikser til professions, pvp, bugs, class balance osv) 3.1.0 - content patch (Introduserer som regel en eller flere dungeons samt nye features, quests, zones etc. inneholder ofte det samme som en minor patch i tillegg) 4.0.0 - expansion patch (forbereder spillet til neste expansion) Endret 15. januar 2009 av zbegra
Matsemann Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 De hopper vel rett fra 3.0.8 til 3.1 uten noen ny patch imellom? Mest sannsynlig, dog det kan dukke opp bugs/svakheter i 3.08 som de er nødt til å rette opp Det var vel egentlig ikke noe jeg lurte på, men mer et spørsmål til han som påstod at vi også måtte vente på enda en patch før 3.1.
World Of Warcraft Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Kommer snart ifølge folk i klassen min vertfall "Folk i klassen" eller "noen jeg kjenner", evt "broren min" viser seg veldig ofte å være grusomt dårlige informasjonskilder En på hytta sa det.
Heales Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Blizzard har masse innhold på gang. 3.10 - Ulduar 3.20 - i følge Blizzard en stor overraskelse, og det er da nærliggende å tro at det her er snakk om en raid instance på et av de eldre kontinentene, enten Kalimdor eller Eastern Kingdom 3.30 - Mest sannsynlig Icecrown Citadel med Lich King etc. Personlig tror jeg ikke dette er slutten på Lich King. Et eller annet sier meg at det er enda en bad guy på gang etter Lich King, og at han er enda mer badass. Tiden vil vise :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå