Gå til innhold

[Løst]Kjøpe arcade eller pro/premium?


Alliha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve konsollen er helt lik, men forskjeldene er:

 

Begge har trådløs kontroller, lan utgang, 3 usb porter, 2 minnekort porter og hdmi utgang (men ikke medfølgende kabel)

 

Pro/Premium har 60gig harddisk og kommer med kabel som både har komponent og komposit i ett

 

Arcade kommer med et minnekort og en Kompositt kabel (ikke komponent) Arcaden har egentlig bare den fordelen at den er billig.

 

Harddisken trenger du hvis du skal spille gamle xbox spill, laste ned demoer ekstra spillinhold og andre ting fra xbox live. Du kan også legge inn musikk og filmer på harddisken og så på videoer/høre på musikk uten ekstern harddisk eller minnepenn.

 

Men for å bare spille xbox 360 spill uten noe ekstra med xboxen holder Arcaden

 

Jeg håper dette svarte på spørsmålet

Lenke til kommentar
Du får brukt det, men MS tvinger deg til å kjøpe en ny kabel bare. Hørt at du kan skjære litt bort av hdmi eller noe også.

 

Why am I not suprised :roll:

 

Vel, kanskje jeg skal legge kabelen under kniven, for enda en kabel bare for dette får ikke MS penger av meg for.

hva med å betale noen andre enn ms da: http://cgi.ebay.com/AUDIO-VIDEO-HDMI-AV-CA...93%3A1|294%3A50

Lenke til kommentar

Modern kjøpte arcade versjonen, ettersom de ikke hadde elite versjonen, så det ble en konsoll uten harddisk. Og det er ikke å anbefalle, noen av arcade spillene er utrolig gode, og i snart blir det en fordel å ha en hd å installere spillet på for å redusere load times og slikt.

 

Sats på en elite/pro, arcade er egentlig for små kids som spiller viva pinata; <

Lenke til kommentar

Då sitter eg her med xbox 360 pro...

kobla den til Pc-skjermen via HDMI (BenQ g2400w), alt virke fint, utenom at det er INGEN LYD!!! D:

har googla og lest at ein kan ta vekk hdd-en mens xboxen er av, starte opp og sette hdd-en tilbake. Dette virker ikkje. Heller ikkje forskjellige boot metodar...

nokon som har forslag? evt. opplevd det sama?

[sett inn kvar einaste smiely som er sjokkert og/eller sint her for å vise følelser]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...