Gå til innhold

Sony Ericsson C905

botre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kjøpte meg en slik Sony Ericsson C905 fra netcom.no. Jeg hadde kikka på den i butikken først, og fant ut at denne ville jeg ha. Og jeg er veldig fornøyd med den, men lurer på en ting. Den er litt "løs" når den er slått sammen liksom. Den delen man skyver opp sitter ikke helt dønn som på andre skyvemobiler jeg har sett. Er det riktig at det skal være sånn, eller har jeg rett å slett fått en det er litt dårligere kvalitet på?

Håper noen kan svare meg. Hvis ikke får jeg bare stikke på elkjøp eller no å se på dem der, men de er vel ganske herpa av alle som går å klår på dem :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke min er "løs" som du sier. Men er ikke helt sikker på hva du mener.... Gå til en forhandler eller reparatør og spør da vel.

Skrevet
Jeg synes ikke min er "løs" som du sier. Men er ikke helt sikker på hva du mener.... Gå til en forhandler eller reparatør og spør da vel.

ja, får nok gjøre det tror jeg. men mener at når man ser på toppen av mobilen så er det en glipe mellom de to delene man kan skyve på ikke sant? og når jeg da trykker litt øverst på den så virker den litt slarkete eller hva jeg nå skal si. hehe.. men finner en forhandler jeg. tror det er enklere :p

Skrevet

Jeg opplever det samme med min C905 også. Jeg har testet to andre som har samme syndromet, så det er nok ikke unormalt for denne mobilen regner jeg med..

Kan sammenligne med E65 og N95 8GB som jeg har liggende. Begge disse mobilene har fått skryt for bra skyvemekanisme. N95 har samme "problemet" som C905 etter min mening. E65 oppleves som veldig stram, men denne har noen forferdelige knirke og knakelyder dersom man legger litt press rundt navigeringstasten eller skjermen. Slik sett vil jeg si at C905 er bedre enn de fleste av Nokia sine nyere skyvetelefoner..

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...