Gå til innhold

Ny HDD før TG (haster)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det blir mye teori dette med hastighet.

 

Har kjøpt tilsammen 6 Seagate Barracuda. Ser ikke 1 prakis noen hastighetsforsjeller til mitt bruk.

 

Lyd, spill og enkel bildebehandling. Stille er de ihvertfall. Den første på 60G er den som blir minst varm.

 

Ingen har gått istykker eller har gitt feilmeldinger.

Lenke til kommentar

Begge er jo bra harddisker. Av det jeg har lest av tester så er Seagate sine mer stillegående men litt treigere enn WD sine. Har aldri hatt en seagate å sammenlige med denne 120gig'en fra WD. men jeg synes ikke denne bråker så mye. Men min terskel for uutholdelig støy er ganske høy, Har et MSI GF4 Ti4400, standard vifte for villametten og en WD.... må sies at det høres :wink: men overleve har jeg da gjort. nå hører jeg stort sett på musikk når jeg sitter foran pc'en så lyden fra pc-en blir overdøvet.

Men hvis støynivå er viktig for deg så tror jeg kanskje jeg ville gått for en Seagate disk.

Lenke til kommentar
Du kan jo vente med valget til TG og da, komplett er jo representert som vanlig. Med sjappe og alt. Så slipper du å grue deg over at du ikke får den før etter.

 

Jeg ville gått for Barracuda, har en selv og er veldig fornøyd!

 

Komplett kommer ikke på TG i år.

 

Det er ATC som skal ha hardware salg.

Lenke til kommentar
Du kan jo vente med valget til TG og da, komplett er jo representert som vanlig. Med sjappe og alt. Så slipper du å grue deg over at du ikke får den før etter.

 

Jeg ville gått for Barracuda, har en selv og er veldig fornøyd!

 

Komplett kommer ikke på TG i år.

 

Det er ATC som skal ha hardware salg.

var på sia der og trykka på "tg" der var det jo bare 5-6 varer. jeg forventer bedre utvalg en det på tg ass.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...