Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg?


Anbefalte innlegg

Halla :) jeg har møtt en veldig hyggelig og pen jente. Vi var sammen i går med 3 andre. Vi snakka og lo sammen og hadde det kjempe hyggelig! Det jeg ikke skjønner er at i dag, virker det som om hun ikke kjenner meg eller no. Hun sender ikke meldinger som hun pleide og jeg vet ikke hva som har skjedd :S

 

 

Pliis hjelp en desperat 15 åring!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Er hun av de typiske fjortissjentene, så har hun sikkert glemt mobilen ettellerannet sted sammen med brunkremen, og tør ikke å vise seg.

 

Gi det litt tid, ikke gå altfor fort frem, har gått på endel bommerter der. Og hvis du har en barnslig pulehumor som meg, er det veldig lurt å begrense den. En annen lur ting er å ikke virke desperat, og ihvertfall ikke lat som du bryr deg, prøv på noe imellom.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...