Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en fin overraskelse i posten i dag.

Kero One's nye plate "Early Believers" med signert poster, hele 10 dager før release dato :D

Er det rart det blir mindre og mindre plate butikker her i landet, når denne plata kostet meg 16$ med frakt fra USA..

Skrevet

åh har så lyst på konsert med noen ordentlige band/artister. "største" jeg har vært på er Fremmed Rase...

Anyways, sick freestyle å 17 år da !

Skrevet
Når og hvor var det, Aldris?

Bergen for noen år siden, kanskje 2007? Husker ikke helt nøyaktig, men det var på seinsommeren tror jeg. Det var på den hiphopklubben som var på gamle Roof Garden (hvis det sier deg noe :))

Skrevet
Vil gjerne høre fra folk, hva er deres beste konstert opplevelse, hiphop Konsert altså :)?

Min favoritt må nok være The Roots på Sentrum Scene i fjor høst. De spilte i godt og vel tre timer, med diverse improvisasjoner, og så bar det videre til Living Room, hvor ?uestlove snurret plater og vi fikk hilst på hele bandet pluss alle som varmet opp også. De er skikkelig down to earth og hyggelige folk! Hadde lett betalt dobbelt så mye for å få en lignende konsert+afterpartyopplevelse igjen...

Skrevet
Synd for han..

Han er en av de artistene jeg hører mest på for tiden.

Jeg tenkte mer motsatt. Altså, Jippi - nå slipper vi han i et år.

Men det er vel "gangsta" å være så dum at man blir tatt og straffet for noe så dumt som våpenbesittelse.

Skrevet

Kan noen friske opp minnet mitt på hvilken beat som er sampla her?Har den på tunga,klarer bare ikke å plassere den.Kan det være Talib Kweli muligens?

Skrevet
I dag ble The Art of Storytelling impulskjøpt på Platekompaniet, etter store ord fra her i tråden. Blir digg å høre gjennom.

Absolutt et godt kjøp. Et av mine favorittalbum, og Slick Rick har en veldig laid back og behagelig flow.

Skrevet

Noen som har noen fete hip hop/gangster rap sanger å hive ut? Og da mener jeg ikke sånn musikk som det bare er rap og babl i. Mer alà dette:

50 Cent - Get Up Music Video [HQ]

Akon- Beautiful [OFFICIAL] (LYRICS AND SONG!) HIGH-QUALITY!

http://www.youtube.com/watch?v=Szl8CxNN30c

Skjønte dere hva jeg ville fram til eller?

Takker for tips

Skrevet

Høres ut for meg som du er interessert i pop eller rnb.

Big L - Put It On

Lifestylez Ov Da Poor And Dangerous er et av favorittalbumene mine. Maken til kvalitet skal du lete lenge etter. :)

Skrevet (endret)
Kan noen friske opp minnet mitt på hvilken beat som er sampla her?Har den på tunga,klarer bare ikke å plassere den.Kan det være Talib Kweli muligens?

Det der er Everything I Love fra Press Play-albumet til Diddy/P.Diddy/Puff Daddy/Whatever. Låta hadde Cee-Lo og Nas som gjester, hvis jeg ikke husker feil.

Endret av Oovz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...