Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har faktisk kjøpt In Ya Mellow Tones 1 & 2, direkte fra japan. 60 $ kostet det med Flyfrakt.

Kom på døra etter 3 dager :D

Anbefaler alle som liker chill hip-hop og kjøpe disse platene, verdt hver eneste krone...

Takk for tipset, phoNte :thumbup:

Har du link til sjappa?

EDIT: Og, MKej, du som har coveret til Sleep of Oldominion - Christopher som avatar på donkr? :p

http://www.cdjapan.co.jp/ ;)

Ja, har det avataret på donkr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
GODS har hørt fint lite av, eneste forholdet jeg har til de er alle plakatene som er klistra rundt om i byen. Men Blæst har 20års-grense, ja?

Du kan vel høre litt på myspacen deres. Et par videoer der og. Ganske så ålreit, og de er flinke live.

Og Blæst har vel 20-årsgrense, ja.

Skrevet

Synes det er kult med kombinasjonen av kallenavn og avatar, jeg, så kan vi ha fordommer overfor hverandre. :wee: Ser ikke på en facebook-gruppe som en nødvendighet.

NP:

Blackalicious er festlige karer. Artig video også. :)

Skrevet
GODS har hørt fint lite av, eneste forholdet jeg har til de er alle plakatene som er klistra rundt om i byen. Men Blæst har 20års-grense, ja?

Du kan vel høre litt på myspacen deres. Et par videoer der og. Ganske så ålreit, og de er flinke live.

Og Blæst har vel 20-årsgrense, ja.

Så GODS sitt album var anmeldt i BT i dag. Fikk vel en treer hvis ikke jeg husker feil. Skal man stole på det?

Meldte meg forresten også inn i face-gruppen.

Skrevet (endret)

Saigon feat. Kool G Rap - Letter P

Egentlig veldig tilfeldig at jeg traff på han. Han blir ihvertfall representert i serien "Entourage" og det var via dette jeg først så han, nå nylig. Ganske fet låt egentlig.

Forresten, mesteparten av sangen inneholder ordet P i starten av hvert ord. Hensikten med låta ihvertfall.

Endret av Darkbuster
Skrevet

Letter P er dritfet. Jeg er veldig svak for bokstavrim. :wee:

Thend postet forøvrig denne i den andre tråden for ikke så lenge siden. Selv liker jeg best Entourage remixen. :)

Mer bokstavrim(og mer Blackalicious): Blackalicious - Alphabet Aerobics

Skrevet
Synes "3rd World" er helt greit, men det kan ikke måle seg med "Revolutionary" og "Revolutionary vol. 2". :)

3rd World er bare en mix-tape. Tenkte bare jeg skulle nevne det. Det var også grunnen til at jeg kun ga uttrykk for at Immortal har gitt ut 2 cder. 3rd World var ment som en "ventepresang" før hans neste cd.

Men den er kredittert som hans "tredje cd" en del plasser. Å den ligger nok litt i grenseland, men den er klart en mix-tape i mine ører. Når han omsider kommer med oppølgeren til Revolutionary vol. 1 og 2, skal det bli interessant å se om han unngår å skuffe.

Litt mer bokstavrim: Papoose - Alphabetical Slaughter

Skrevet
Forferdelig spør du meg :no:

Den er helt klart for viderekomne. Det er gjerne ikke en sang man digger øyeblikkelig.

Onyx: Den Cypress Hill-låta jeg postet vokser stadig (etter flere år) på meg, også :) Er noe som fascinerer meg ved den.

Skrevet

Channel Live - Hip Hop Nation

Gansta Rap is commercial my nigga!

We used to fight the power, Now we just sell liqor...

:D

Ser fram til ny albumet i år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...