Gå til innhold

Halo Wars med demo (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet kommer til å faile totalt.

RTS + Konsoll = Fail.

Synd at dette er Ensemble Studios siste prosjekt.

En veldig dårlig ide av M$. ;)

Skrevet
Spillet kommer til å faile totalt.

RTS + Konsoll = Fail.

Synd at dette er Ensemble Studios siste prosjekt.

En veldig dårlig ide av M$. ;)

RTS på konsoll er ikke nødvendigvis fail, jeg er veldig uenig is Gamers anmeldelse av EndWar.

Skrevet

Vet vi noe om coop? Coop har jo alltid vært sentralt i Halo spill. Jeg er veldig skeptisk til strategispill, men er veldig keen på å få med meg historien - og å være to om det! :)

Skrevet

Men om de legges ned vil jo MS slite med å porte det til PC? Høres ikke særlig smart ut... ;)

(ja, jeg vet det er "eksklusivt" til xbox360. Det var jo Gears of War også, og GTA4 ville aldri komme til PC ifølge offisielle kilder...)

Skrevet

Har fryktelikt lyst å prøve det men gidder ikke kjøpe xbox for dette.. å konsoll+RTS. vell dette blir en opplevelse.....

Skrevet
Ser ikke noe problem med en port, er uansett Microsoft som sitter på all kildekode.

Birger :)

problemet er at det er vanskelig nok å porte et spill du selv har lagd.. .det er enda verre å porte et spill noen andre har lagd... ;)

Gjest Slettet+513
Skrevet

Fatter ikke hvorfor noen alltid dømmer noen før de har prøvd det.

Skrevet

ut ifra bildene å dømme så virker selve kartene til spillet veldig fine! :yes: Men bansheene virket litt dårlig animert :/ dette er selvfølgelig noe jeg bare sier men man vet aldri :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...