Jump to content
Sign in to follow this  
mcgroven

Halo Wars med demo (X360)

Recommended Posts

[quote name='OrrieKM' post='12805137' date='09/01-2009 : 09:20']Spillet kommer til å faile totalt.
RTS + Konsoll = Fail.

Synd at dette er Ensemble Studios siste prosjekt.
En veldig dårlig ide av M$. ;)[/quote]

RTS på konsoll er ikke nødvendigvis fail, jeg er veldig uenig is Gamers anmeldelse av EndWar.

Annonse
Vet vi noe om coop? Coop har jo alltid vært sentralt i Halo spill. Jeg er veldig skeptisk til strategispill, men er veldig keen på å få med meg historien - og å være to om det! :)

Men om de legges ned vil jo MS slite med å porte det til PC? Høres ikke særlig smart ut... ;)

(ja, jeg vet det er "eksklusivt" til xbox360. Det var jo Gears of War også, og GTA4 ville aldri komme til PC ifølge offisielle kilder...)

[quote name='MindTooth' post='12807360' date='09/01-2009 : 14:34']Ser ikke noe problem med en port, er uansett Microsoft som sitter på all kildekode.

Birger :)[/quote]

problemet er at det er vanskelig nok å porte et spill du selv har lagd.. .det er enda verre å porte et spill noen andre har lagd... ;)

ut ifra bildene å dømme så virker selve kartene til spillet veldig fine! :yes: Men bansheene virket litt dårlig animert :/ dette er selvfølgelig noe jeg bare sier men man vet aldri :p

[quote name='playerbanan' post='12823771' date='11/01-2009 : 14:14']Skal kjøpe det i ren protest mot microsoft :realmad:
Faen så dum folk kan bli :wallbash:[/quote]
Uhh.. wat? :dontgetit:

[quote name='OrrieKM' post='12805137' date='09/01-2009 : 09:20']Spillet kommer til å faile totalt.
RTS + Konsoll = Fail.[/quote]
Slike uttalelser uten å ha prøvd spillet = Fail Edited by Matsemann

Ingen regel uten unntak. Ensemble ser ut til å ha fått til noe ordentlig, og er det så vanskelig å bare håpe på at det kan gå ordentlig? :)