Gå til innhold

Siemens SX1


Ze0s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er det et problem for? Det er jo det jeg spør deg om, hvem har prøvd SX1 og sagt at tastene er ekle? For det var nemlig det du fortalte, at mange som har prøvd SX1 sier at tastene er ekle.

 

At tasteplasseringen er uvant og SER vanskelige ut å bruke, det kan du jo få mene, men det er ikke det vi snakker om nå da. Men det virker ikke som om du kan komme med den linken til meg, så da så...

 

Hvor i all verden har jeg skrevet at de er ekle, jeg skrev at de ikke var like bra som på t610. (!)

Nå begynner jeg å bli lei av alt maset ditt.

 

Og hvorfor vil du ikke svare på spørsmålet mitt, "kamera"?

Er du dama til molna?

 

Jeg tror at du enten er det, eller så er "kamera" et annet nick til molna.

Lenke til kommentar

Dessuten er jo ikke sx1 så veldig bra til å skrive sms med, i forhold til t610... :wink:

 

Jeg tviler dessuten på at sx1 er bedre å skrive sms med, enn t610, når de fleste som har prøvd sx1 sier den ikke er så bra til å skrive med (utenom fanboys seff.) og når de fleste som har prøvd t610 sier den er bra til å skrive sms med.

 

 

[..]jeg skrev at de ikke var like bra som på t610. (!)

 

 

1. Du påstår SX1 ikke er god å skrive SMS med i forhold til T610 - Har du prøvd noen av de?

 

2. Du påstår de fleste som har prøvd SX1 sier den ikke er bra å skrive med - kan du vennligst fortelle meg hvor du har lest det, det er nemlig dette jeg spør deg om. Men neida, det vil du ikke, for jeg skal lete selv for å finne ut om du snakker sant eller ei. Kom med den linken, så er denne diskusjonen ferdig... Er det så vanskelig i grunn?

 

3. Igjen, har _du_ prøvd noen av de?

Lenke til kommentar

Hmm... har ikke noe imot homofile, men når noen beskylder meg for å være det er det ikke så morsomt egentlig...

 

Slutt å kritiser tastene på SX1 før dere har prøvd den (ok, dennis88 ville sagt de var dårlige selv om han hadde prøvd den, siden han har lagt seg konstant på en anti-Siemens-linje her..)

 

Tastene på SX1 er geniale. De kan brukes som funksjonstaster, ingen annen mobil har den muligheten. Jeg har skrevet SMS på SX1, det funker relativt bra selv med en hånd.

Lenke til kommentar

ahh.. endelig et saklig innlegg =)

 

tastene virker gode i mine øyner også..

ellers er jo tlf'en genial..

mp3spiller og støtte for minnekort.. i tillegg til de 24mb innebygd.

 

menne.. denne tingsen er vel en kombi av en mob og en PDA?

 

det er vel det som er fremtiden også, regner jeg med..

Lenke til kommentar

Syns ikke Siemens har noen kule telefoner.. De billigtelefonene suger sinnsykt, men de litt mer avanserte er sikkert bra. Men de ser forjævlige ut. Sony Ericsson lager de telefonene JEG liker best. Nokia har driti seg ut, og jeg tror de kommer til å merke en kraftig nedgang.

Lenke til kommentar
ahh.. endelig et saklig innlegg =)

 

tastene virker gode i mine øyner også..

ellers er jo tlf'en genial..

mp3spiller og støtte for minnekort.. i tillegg til de 24mb innebygd.

 

menne.. denne tingsen er vel en kombi av en mob og en PDA?

 

det er vel det som er fremtiden også, regner jeg med..

 

24mb innebygd...Du er klar over at mesteparten av det går til OS'et?

Blir sikkert 6-10mb minne.

Dessuten har jeg hørt rykter om at man ikke får med minnekort når man kjøper den.

Det må man kjøpe i tillegg til de 5000+kr man betaler for telefonen...(!)

Synes sx1 er rå, men for dyr.

Dessuten liker jeg å ha muligheten for å skifte deksel hvis jeg kom for å ha et uhell med å ripe opp skjermen. :roll:

Lenke til kommentar

Det at SX1 leveres uten MMC er en positiv ting for de aller fleste. Siden 'Ze0s' er interessert i MP3 er uansett et 16MB MMC-kort alt for lite. Da er det bedre å kjøpe mobilen billigere uten et ubrukelig 16MB MMC-kort slik at man kan kjøpe seg et 128MB/256MB MMC i stedet 8)

 

Dessuten har mange MMC-kort liggende fra før. Har selv både 32, 64 og 128MB-kort :)

 

SX1 er ikke et leketøy for unger, derfor leveres den heldigvis uten mulighet for å skifte deksler selv. Det gjør også mobilen mer solid.

 

Ze0s: ja, SX1 har endel PDA-funksjoner. Det finnes mengder med 3.part-software, spill og applikasjoner for den allerede. Alt av software/spill for 7650/3650 vil fungere på SX1. På CeBIT ble jeg fortalt at denne teknologien ( http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/10/366195.html ) skal kunne implementeres i SX1, det kan jo bli spennende.

 

(For at denne diskusjonen fortsatt skal holde seg på et saklig nivå anbefaler jeg deg dennis88 å la være å replye på min post. Din kritikk av en mobil du ikke engang har vært i nærheten av er total uinteressant.)

Lenke til kommentar
Det at SX1 leveres uten MMC er en positiv ting for de aller fleste. Siden 'Ze0s' er interessert i MP3 er uansett et 16MB MMC-kort alt for lite. Da er det bedre å kjøpe mobilen billigere uten et ubrukelig 16MB MMC-kort slik at man kan kjøpe seg et 128MB/256MB MMC i stedet  8)

 

Dessuten har mange MMC-kort liggende fra før. Har selv både 32, 64 og 128MB-kort :)

 

SX1 er ikke et leketøy for unger, derfor leveres den heldigvis uten mulighet for å skifte deksler selv. Det gjør også mobilen mer solid.

 

Ze0s: ja, SX1 har endel PDA-funksjoner. Det finnes mengder med 3.part-software, spill og applikasjoner for den allerede. Alt av software/spill for 7650/3650 vil fungere på SX1. På CeBIT ble jeg fortalt at denne teknologien ( http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/10/366195.html ) skal kunne implementeres i SX1, det kan jo bli spennende.

 

(For at denne diskusjonen fortsatt skal holde seg på et saklig nivå anbefaler jeg deg dennis88 å la være å replye på min post. Din kritikk av en mobil du ikke engang har vært i nærheten av er total uinteressant.)

 

Telefonen blir billigere?

Jeg synes ikke akkurat at 5000-5500kr er billig... :wink:

Blir sikkert kjempe gøy når det begynner å samle seg masse støv under skjermen på sx1'en din. :lol:

Lenke til kommentar

Du klarte ikke la være med enda flere useriøse poster nei...

 

Klart mobilen blir billigere når de tar bort et 16Mb MMC-kort. Det burde til og med DU forstå. Støv under skjermen har jeg aldri opplevd på mine Siemens-mobiler (unntatt de med utskiftbare deksler, men der har du jo grunnen...).

Lenke til kommentar
Du klarte ikke la være med enda flere useriøse poster nei...

 

Klart mobilen blir billigere når de tar bort et 16Mb MMC-kort. Det burde til og med DU forstå. Støv under skjermen har jeg aldri opplevd på mine Siemens-mobiler (unntatt de med utskiftbare deksler, men der har du jo grunnen...).

 

Kan ikke huske at me45 og s55 har utskiftbare deksler.

Hvor skrev jeg at jeg ikke trodde mobilen ble billigere uten mmc kort? :roll:

 

Selvfølgelig har ikke du opplevd støv under skjermen på siemens telefoner uten utskiftbare deksler. :smile:

Lenke til kommentar

dennis88, la meg forklare noe med "ikke-utskiftbare-deksler"-telefonene for deg...

 

De aller fleste telefoner har ikke mulighet for å skifte deksler, fordi det er en kjent ting at telefoner blir mer solide uten denne funskjonen. De eneste telefonene med mulighet for utskiftbare deksler er de fleste nokia modellene, low-end mobilene til siemens, panasonic, SonyEricsson og noen motorolaer.. Har man problemer med støv på skjermen er det bare å gå innom en forhandler, så fikser de på null komma niks. Jeg syns ikke det er noen bakdel med min T68 at den ikke kan bytte deksel, da den føles veldig solid... Nå er det likevell en del støv på skjermen, så jeg skal innom commit og fjerne det. Nokia 3330'en min (som har utskiftbare-deksler) føltes ikke solid i det hele. Det som skjedde når jeg mistet den i bakken var at dekselet spratt av og mobilen ble skrapt opp på innsiden...

 

(ps - dette er ikke det du dennis88 ville kalt ett "hate-nokia-innlegg", men ett innlegg der jeg deler mine erfaringer med fenomenet; telefoner med mulighet for utskifting av deksel, og de som ikke har det...)

Lenke til kommentar
Telefonen blir billigere?

 

Du må kunne greie å lese dine egne poster minst en gang før du spør om hva du har skrevet....

 

Lurer fortsatt på hvor "nesten alle som har prøvd SX1" har sagt at tastene er ekle i bruk.. :roll:

 

Hvis du leser setningen under så skjønner du kanskje hva jeg mente... :roll:

Lenke til kommentar

Telefonen blir jo billigere uansett om den koster 5000 eller 2000 da må du jo skjønne..

 

Mulig du ikke mente det sånn, men da formulerte du deg helt feil.

 

Unsett du er ikke villig til å vise til noe sted hvor folk sier det du påstår de sier, så da tar jeg det som at det du har fortalt bare er rent oppspinn.... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...