Gå til innhold

Siemens SX1


Ze0s

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Valget mellom Sx1 og T610 burde være enkelt. Men dumå vite hva du vil ha ut av en telefon for å kunne gjøre det rette valget, da disse to ikke kan sammenlignes.

 

SX1 kommer til å koste omkring 5000 uten abb i begynnelsen tror jeg...

 

t610 kommer til å koste 3500kr...

Tror det er ganske mange som vil holde seg unna sx1 pga. prisen.

Men god telefon, ja det er det.

Dessuten er jo ikke sx1 så veldig bra til å skrive sms med, i forhold til t610... :wink:

 

SE p800 koster jo ikke så mye mer enn 5000kr, og da ville jeg heller gått for den..

Lenke til kommentar

Dessuten er jo ikke sx1 så veldig bra til å skrive sms med, i forhold til t610... :wink:

 

jaha, har du prøvd SX1 kanksje? vent til du har prøvd den, da kan du uttale deg om hvordan den er å skrive SMS med. - For de som kjøper sx1 er nok ikke SMS det viktigste uansett....

 

Prisen på SX1 er ikke ille, man får den fort ned i pris ved videreføring av abb etc. Men så er ikke SX1 ment for ungdommer heller da.. ;)

Lenke til kommentar

Dessuten er jo ikke sx1 så veldig bra til å skrive sms med, i forhold til t610... :wink:

 

jaha, har du prøvd SX1 kanksje? vent til du har prøvd den, da kan du uttale deg om hvordan den er å skrive SMS med. - For de som kjøper sx1 er nok ikke SMS det viktigste uansett....

 

Prisen på SX1 er ikke ille, man får den fort ned i pris ved videreføring av abb etc. Men så er ikke SX1 ment for ungdommer heller da.. ;)

 

Som jeg sa i mitt forrige innlegg, jeg ville heller gått for p800 enn sx1, når sx1 koster såpass mye.

Og tror du virkelig at enhver person som ikke er "ungdom" vil betale over 5000kr for en mobil?

Jeg tviler dessuten på at sx1 er bedre å skrive sms med, enn t610, når de fleste som har prøvd sx1 sier den ikke er så bra til å skrive med (utenom fanboys seff.) og når de fleste som har prøvd t610 sier den er bra til å skrive sms med.

 

Dessuten så er jo tastene plassert oppe på sidene av telefonen, slik at man ikke kan bruke den med en hånd.

 

Og når du snakker om videreføring, tror du ikke det er mulig med t610 også?

Og for hva vi vet, så kan sx1 komme i august eller september.

Lenke til kommentar
De som har 3650 sier de fint klarer å skrive SMS på den, så da burde det ikke være noe problem med SX1 heller... :wink:

 

Ja, men så trenger jo ikke de med 3650 å bruke begge hendene hver gang de skal bruke den heller da..

 

Men som sagt, så går det helt sikkert ann å bli vant med tastene på sx1.

Lenke til kommentar

Deniss:

 

Klart det er mulig med T610 også, men nå var det prisen av SX1 jeg snakket om.

 

Enhver person som ikke er ungdom er ikke villig til å betale over 5000 for en mobil nei, det er mindretallet. Men så er ikke SX1 for folk flest heller, akkurat som at P800 ikke er for folk flest.

 

Og nå er jeg nysgjerrig, hvor har du lest/sett at noen har sagt tastene på SX1 er forferdelige. - jeg har ikke lest det noe sted. Dessuten, fanboys/girls - de klarer å fortelle nogative ting om det de liker de også skjønner du. De lyver da for guds skyld ikke!

 

Og det med en hånd, jeg bruker ikke en hånd når jeg skriver SMS uansett, men så skal ikke jeg ha SX1 heller, fordi det er en telefon som ikke er for meg. Jeg har ikke bruk for en slik telefon.

Lenke til kommentar
Deniss:

 

Klart det er mulig med T610 også, men nå var det prisen av SX1 jeg snakket om.

 

Enhver person som ikke er ungdom er ikke villig til å betale over 5000 for en mobil nei, det er mindretallet. Men så er ikke SX1 for folk flest heller, akkurat som at P800 ikke er for folk flest.

 

Og nå er jeg nysgjerrig, hvor har du lest/sett at noen har sagt tastene på SX1 er forferdelige.  - jeg har ikke lest det noe sted. Dessuten, fanboys/girls - de klarer å fortelle nogative ting om det de liker de også skjønner du. De lyver da for guds skyld ikke!

 

Og det med en hånd, jeg bruker ikke en hånd når jeg skriver SMS uansett, men så skal ikke jeg ha SX1 heller, fordi det er en telefon som ikke er for meg. Jeg har ikke bruk for en slik telefon.

 

Hvor skrev jeg at tastene var forferdelige?

 

Og det med at fanboys ikke lyger...Jeg vet om et par som gjør ganske mye for å få et merke til å virke bra...

 

Har forresten ikke sett at du har skrevet en eneste negativ ting om siemens..... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...